Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var innom hm idag, det er fortsatt endel salg.. jeg har for det meste kjøpt bodyer til 30 kr stk..Vi har vel egentlig nettopp begynt å handle, har en sånn dress sak i 50, og 3-4 bodyer + et par sett i tynn ull i 56. Tenker jeg må fylle på med billige bodyer og strømpebukser i 50, kanskje litt mer i 56. Er så kjedelig hvis vi ikke får brukt alt og tenker jeg
Såppass.. får se hva jeg får etter brodern.. de har visst fylt opp en eske som vi får når mamma og pappa kommer opp i marsJeg snakket med en venninne av pappa om dette i dag. Og hun sa at jeg burde beregne minimum 3 skift om dagen! Det betyr jo at vi må ha en del hvis vi ikke skal vaske hver eneste dag
Oi, det var da voldsomt! Tror nok jeg tar det litt med ro, også får vi heller handle mer hvis vi trenger da altså..Jeg snakket med en venninne av pappa om dette i dag. Og hun sa at jeg burde beregne minimum 3 skift om dagen! Det betyr jo at vi må ha en del hvis vi ikke skal vaske hver eneste dag
Og noen ganger har man svetta i bunaden, så vanskelig å vite! Men helt enig, greit med noe ull altså.Enig i at temperaturen er det vanskeligste i april/mai. Vet at jeg har hatt ull under bunaden flere ganger på 17.mai så tenker at et par bodyer i ull kan vere greit. Og jeg strikker mye som den lille skal ha utenpå de vanlige klærne når vi er på trilletur.