hvor mye tøy i str 50 og 56

Min sønn var 53 lang, men brukte str 50 i en mnd :-) Så jeg hva glad jeg hadde kjøpt litt i den str :-)

Vi kjøpte nesten ikke noe i str 50 før fødsel sist. Tenkte som så at siden både jeg og pappaen er kraftige så ville ikke baby være så liten heller. Ut kom en liten sneip på 3050 gram og 47 cm som 50 hang og slang på så far måtte ut og panikkhandle etter fødselen :D

Tror jeg beholder de fem bodyene mine med god samvittighet;) er jo fint at det passer helt i starten også :) er så koselig å handle babytøy :-D

Jeg har sikkert 20-30 bodyer i 50/56. Og sikkert det samme i bukser også . Arvet litt, kjøpt litt og litt etter Storesøsken .

har så masse i 50/56 at jeg ikke tørr telle... skal nok klare meg med god margin for å si det sånn :)
har fått alt jeg har da.. hadde nok ikke blitt like mye om jeg måtte ha kjøpt selv :p

Har litt pysjer, bodyer og bukser i 50, og endel mer i 56 :) Storesøskene har begge vært over 50 cm, men har fint brukt str 50 i 2-3 uker :)

Vi har vel egentlig nettopp begynt å handle, har en sånn dress sak i 50, og 3-4 bodyer + et par sett i tynn ull i 56. Tenker jeg må fylle på med billige bodyer og strømpebukser i 50, kanskje litt mer i 56. Er så kjedelig hvis vi ikke får brukt alt og tenker jeg :p

Vi har vel egentlig nettopp begynt å handle, har en sånn dress sak i 50, og 3-4 bodyer + et par sett i tynn ull i 56. Tenker jeg må fylle på med billige bodyer og strømpebukser i 50, kanskje litt mer i 56. Er så kjedelig hvis vi ikke får brukt alt og tenker jeg :p
Jeg var innom hm idag, det er fortsatt endel salg.. jeg har for det meste kjøpt bodyer til 30 kr stk..

Jeg snakket med en venninne av pappa om dette i dag. Og hun sa at jeg burde beregne minimum 3 skift om dagen! Det betyr jo at vi må ha en del hvis vi ikke skal vaske hver eneste dag :rolleyes:

Jeg snakket med en venninne av pappa om dette i dag. Og hun sa at jeg burde beregne minimum 3 skift om dagen! Det betyr jo at vi må ha en del hvis vi ikke skal vaske hver eneste dag :rolleyes:
Såppass.. får se hva jeg får etter brodern.. de har visst fylt opp en eske som vi får når mamma og pappa kommer opp i mars

Oi, det var da voldsomt! Tror nok jeg tar det litt med ro, også får vi heller handle mer hvis vi trenger da altså..

Syns det vanskeligste er temperaturen i april /mai, hvor kaldt er det liksom?

Enig i at temperaturen er det vanskeligste i april/mai. Vet at jeg har hatt ull under bunaden flere ganger på 17.mai så tenker at et par bodyer i ull kan vere greit. Og jeg strikker mye som den lille skal ha utenpå de vanlige klærne når vi er på trilletur.

Enig i at temperaturen er det vanskeligste i april/mai. Vet at jeg har hatt ull under bunaden flere ganger på 17.mai så tenker at et par bodyer i ull kan vere greit. Og jeg strikker mye som den lille skal ha utenpå de vanlige klærne når vi er på trilletur.
Og noen ganger har man svetta i bunaden, så vanskelig å vite! Men helt enig, greit med noe ull altså.

Min var 52 cm når han ble født, vi brukte body i Str 50 i en uke ca. Resten av klærene i 50 passet ikke. Greit å ha bodyer itilfelle du får en liten baby :)

Ja du trenger fort så mange bodyer :)

Mine brukte str 50 i 2-3 uker toppen. Men du må fort skifte flere ganger om dagen :)

Back
Topp