hvor mye tøy i str 50 og 56

vårmamma89

Flørter med forumet
Gikk litt amok på shopping i dag og oppdaget når jeg kom hjem at jeg har 5 bodyer i str 50:p Trenger man egentlig denne størrelsen? Både jeg og mannen var over 50cm da vi ble født ;)

Jeg har ca 5 bodyer i 50 jeg og.. vsr også over 50 cm men brukte 50 noen uker likevel sa mamma.. og samboer var mindre enn meg da han blir født.. får da bare se ;-)

Har vel det jeg å tror jeg.. Hehe:-) fikk noen brukt.. Så kjøpte jeg en 2 pk på hm.. Tenkte å ta med et sett i 50 og 56 på sykehuset jeg :-)

Jeg har ca 5 bodyer i 50 jeg og.. vsr også over 50 cm men brukte 50 noen uker likevel sa mamma.. og samboer var mindre enn meg da han blir født.. får da bare se ;-)
Ja, første barnet så må vere lov å kjøpe litt for mye;) men dumt om de nydelige bodyene er for små og jeg heller kunna hatt dem i str 56 som passer lenger :),

Ja, første barnet så må vere lov å kjøpe litt for mye;) men dumt om de nydelige bodyene er for små og jeg heller kunna hatt dem i str 56 som passer lenger :),
Ja, det er sant.. kjøpt endel i 56 også jeg.. :-) men får håpe han kan bruke de et par uker i alle fall :-)

Ja, tenkte også å ta med begge deler på sykehuset:) umulig å gå forbi babytøy for tiden, helt sluttet å handle til meg selv!
Ja jeg har ikke handlet en eneste ting til meg selv siden jeg fikk vite jeg var gravid.. Er student så må skrape sammen alt jeg klarer og det går til lille prinsen <3

Ja jeg har ikke handlet en eneste ting til meg selv siden jeg fikk vite jeg var gravid.. Er student så må skrape sammen alt jeg klarer og det går til lille prinsen <3
Har ikke lyst på klær til meg selv jeg.. ikke fristet litt engang.. kjøper bare det jeg absolutt må ha siden magen er blitt stor

Jeg har alt for lite i str. 50 jeg...
Tenker at gutter blir jo større enn jenter, og redd det skal bli for lite med en gang.
Bedre med for stort enn for smått, tenker jeg.

Meeeen... i det siste har jeg begynt å tenke på at jeg vil jo ha noe som passer perfekt til den første tiden også, sa han slipper å drukne i det. Eldste vår brukte jo str. 50 og 56 veldig lenge.
Nå har jeg kun 2 stk bodyer og sånne tynne bukser med fot i str. 50.
Tror jeg har lyst til å kjøpe et hentesett i str. 50 også. :-)

Det er jo greit å ha litt skift, siden de kommer til å gulpe og bæsje seg ut en del.. :-)

Gutten min var 54 cm så vi brukte aldri bodyene i størrelse 50! Han begynte med 56 og gikk fort opp til 62- så derfor har jeg ikke noe klær i str 50 denne gangen, for hun blir nok like stor som storebror !

Lett å gå litt bananas da, er jo så mye fint også er det jo så koselig :)

Vi hadde ingen klær i 50 til sønnen vår og har heller ikke kjøpt noe i 50 til lillemor. Hvis hun blir så liten får jeg sende mannen/svigermor/mamma ut på shopping!

Vi bruke størrelse 50 til vesla var i hvert fall to måneder. Hun var 3170 gram og 50cm da hun ble født. Jeg har ikke peiling på hvor mange plagg i den størrelsen vi hadde, men 5 var jo ikke SÅ mye. :)

Uansett, butikkene har åpent etter fødsel også. ;)

Åå, nå fikk jeg lyst til å finne fram babyklær!

Jeg har alt for mye i både 50 og 56 denne gangen. Men sånn er d når jeg har kjøpt brukte klespakker hos andre ;) Men tror ikke jeg ville overdrevet de str nei. Går jo fint å handle, eller sende noen andre på shopping hvis du ser at behovet blir større enn forventet?? :) Mine brukte 56 i et par uker så 62.. men de var lange og tjukke :P

Vi brukte str 50 og 56 en god stund. Vår første var bare 2845 og 47 cm. Men sånt er håpløst å vite. Kjekt å ha noe dersom det skulle være behov og så kan man alltids handle mer etter fødsel.

Jeg tror jeg har tatt litt av, i størrelse 50 har jeg fem bodyer, fem par bukser, en utedrakt, to pysjer, ett hentesett, seks par med sokker, og to strømbebukser. Og har ett hentesett (gave) fem bodyer, en kjole, fem par bukser, en bluse, seks par sokker, to luer, en jakke, et utesett, en tunika, en pysj og to par strømbebukser i størrelse 56. Jeg har sikkert glemt noe i oppramsingen min, men føler jeg har altfor mye :-(

Jeg har også noen plagg i 50, nok til å sette sammen et par antrekk, dette er i alle hovedsak plagg vi har arvet. Ellers går jeg for 56, og det har vi alt vi trenger bortsett fra en kjøredress :-)

Back
Topp