vårmamma89
Flørter med forumet
Gikk litt amok på shopping i dag og oppdaget når jeg kom hjem at jeg har 5 bodyer i str 50 Trenger man egentlig denne størrelsen? Både jeg og mannen var over 50cm da vi ble født
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, første barnet så må vere lov å kjøpe litt for mye men dumt om de nydelige bodyene er for små og jeg heller kunna hatt dem i str 56 som passer lenger ,Jeg har ca 5 bodyer i 50 jeg og.. vsr også over 50 cm men brukte 50 noen uker likevel sa mamma.. og samboer var mindre enn meg da han blir født.. får da bare se ;-)
Ja, tenkte også å ta med begge deler på sykehuset umulig å gå forbi babytøy for tiden, helt sluttet å handle til meg selv!Har vel det jeg å tror jeg.. Hehe fikk noen brukt.. Så kjøpte jeg en 2 pk på hm.. Tenkte å ta med et sett i 50 og 56 på sykehuset jeg
Ja, det er sant.. kjøpt endel i 56 også jeg.. men får håpe han kan bruke de et par uker i alle fallJa, første barnet så må vere lov å kjøpe litt for mye men dumt om de nydelige bodyene er for små og jeg heller kunna hatt dem i str 56 som passer lenger ,
Ja jeg har ikke handlet en eneste ting til meg selv siden jeg fikk vite jeg var gravid.. Er student så må skrape sammen alt jeg klarer og det går til lille prinsen <3Ja, tenkte også å ta med begge deler på sykehuset umulig å gå forbi babytøy for tiden, helt sluttet å handle til meg selv!
Har ikke lyst på klær til meg selv jeg.. ikke fristet litt engang.. kjøper bare det jeg absolutt må ha siden magen er blitt storJa jeg har ikke handlet en eneste ting til meg selv siden jeg fikk vite jeg var gravid.. Er student så må skrape sammen alt jeg klarer og det går til lille prinsen <3
Samme herHar ikke lyst på klær til meg selv jeg.. ikke fristet litt engang.. kjøper bare det jeg absolutt må ha siden magen er blitt stor
Samme her!Samme her