Hvor mye soving?

NikkiNickeløs

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvor mye sover deres babyer? Føler hun her sover hele tiden:P av og til litt våken etter et måltid, men hun kan godt sove i flere timer og kun våkne for mat og så sovne igjen. Nå får hun mme da, så hun krever ikke mat så ofte heller, sjelden mindre enn fire timer imellom. Lurer nesten på om jeg bør vekke for å gi henne mat på dagtid, etter fire timer:o

Jordmor på Ahus sa at jeg burde gi mme hver 3.t :) hun gikk ned 200g etter fødsel. Gir 40 ml nå, dag 3. Men hadde økedøgn i natt der hun spiste hver time. Trøøøtt ;)

Slik var førstemann de 2 første ukene ca, ringte føden og de sa at det var helt normalt, og at om det han sov for lenge så var det bare til å vekke han innimellom for mat... ble litt mer våken etterhvert :) Så nyt det så lenge det varer, du er bare en av de heldige ;)

2 mann var våken nesten heletiden ;)

Jordmor på Ahus sa at jeg burde gi mme hver 3.t :) hun gikk ned 200g etter fødsel. Gir 40 ml nå, dag 3. Men hadde økedøgn i natt der hun spiste hver time. Trøøøtt ;)
Okei, hun her blir ikke fornøyd om hun får for lite til måltidet så hun spiser relativt mye når hun spiser men kan gå lenge igjen:P huff er slitsom med så ofte ja:o

Slik var førstemann de 2 første ukene ca, ringte føden og de sa at det var helt normalt, og at om det han sov for lenge så var det bare til å vekke han innimellom for mat... ble litt mer våken etterhvert :) Så nyt det så lenge det varer, du er bare en av de heldige ;)

2 mann var våken nesten heletiden ;)
Kan jeg være så heldig igjen da:o guttungen også sov heeele tiden i starten syns jeg. Prøver å nyte det, er så redd for at det skal snu. Hun er så kjemperolig. Nå så jeg tegn til at hun begynte å våkne etter 4,5 timer så tok henne rett og slett opp. Skiftet bleie og ga mat, og hun sovna under rapingen igjen:P

Okei, hun her blir ikke fornøyd om hun får for lite til måltidet så hun spiser relativt mye når hun spiser men kan gå lenge igjen:p huff er slitsom med så ofte ja:eek:
Nei, får bare gi dem så mye de vil ha :) det som er for mye kommer jo ofte opp som gulp. Ja, kjempeslitsomt, men må vel til :)

Det er som dei nevner over, at det kjem an på om barnet legg på seg godt eller ikkje. Legg det på seg lite, ville eg vekt barnet, ellers venta på at det vakna, men ikkje veldig lenge. Her er mini rolig, men våkna etter mat frå 1,5 til kvar 4-5 time. Har ein periode ved midnatt han er litt urolig. Søv relativt mykje, men virka ikkje slapp. Slik var det med storesøstrene og.

Hun her sover hele tiden! Mat hver 3 time ca, så sover hun. Må vekke henne på natta.. 2 dagen sov vi 6 timer i strekk, det var for lenge uten mat for lilletuppa.. Lavt bl.sukker på 2,2. Så nå tør jeg ikke la det gå lengre tid siden vi er hjemme og ikke har mulighet til å følge med det på målinger. Våken når vi skifter bleie da, skikkelig sinna!!

Normalt hver tredje time mn i dag økedøgn så han har spist ofte! Blir ikke fornøyd så gir mme i tillegg. Har ikke nok melk fra før. Han pleier normalt sove mellom måltidene mn i dag har d vært lite.

Hvor mye sover deres babyer? Føler hun her sover hele tiden:P av og til litt våken etter et måltid, men hun kan godt sove i flere timer og kun våkne for mat og så sovne igjen. Nå får hun mme da, så hun krever ikke mat så ofte heller, sjelden mindre enn fire timer imellom. Lurer nesten på om jeg bør vekke for å gi henne mat på dagtid, etter fire timer:o

Her er det mye soving. Har Vært å måttet sjekke henne for jeg synes hun er for rolig. Ikke så mye jeg har sett til øynene hennes. Hehe er visst normalt. Jeg har spurt flere av pleier og leger på sykehuset. Jeg gir bare morsmelk da.

Back
Topp