Kommer an på egen økonomi og hvor nær man føler at man er. Har selv lagt ut 500-1000,- som fadder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ga gravert sparebøsse til min nevø jeg er fadder til for noen år siden. Kostet ca 400,- og heldigvis har jeg ikke blitt konfrontert med pris.
Nå vet jeg ikke hva du fant for pris, men de fleste gir vel ut fra økonomisk situasjon?
Tanken som teller. Om gave og pris skal bety mer en tanken bak. Så har folk feil tanegang.gaven som teller i mine øyne, men ikke alle som er enig i det!
Jeg har ingen planer om å konfrontere henne med pris, en gave er en gave og vi er selvfølgelig takknemlige uansett Jeg tror absolutt ikke de har dårlig økonomi. Gaven kostet 150 kr. Det hører med til historien at da deres barn ble døpt for et par måneder siden fikk de gave av oss for 1300 kr, så hadde liksom trodd de ville matche oss litt mer prismessig. Spesielt siden hun sa at hun hadde vurdert å kjøpe akkurat det samme til oss, men nå kunne hun ikke det. Personlig tenker jeg at når man er fadder og/eller nær familie er rundt 1000 kr en naturlig sum å gi, men selvfølgelig må man ta hensyn til økonomisk situasjon.
Egentlig hva jeg mente. Tanken bak gavenTanken som teller. Om gave og pris skal bety mer en tanken bak. Så har folk feil tanegang.