Hvor mye penger bruker du på julegave til barnet ditt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ingen tvil om at pengene flyr i førjulstiden. Men hvor mye penger bruker du på ditt eget barn? Bruker du anledningen til å kjøpe noe stort barnet trenger, eller skal det være noe som er gøy for barnet? Ender dette seg med barnets alder?
Svar på spørreundersøkelsen her
 
I år ble det 1000 kr på 5 (snart 6 åringen) og 500 på minsten:) Varierer etter hva som ønskes/trengs. Eldste fikk for 500 i leker og 500 i klær/fornuftige ting.
 
Ble en gave til 200kr til minsten. Trenger ingenting og skjønner jo ikke noe av det uansett. Men følte vi måtte kjøpe en pakke. Storebror på 2år får litt mer. Usikker på hvor mye vi har brukt på han, men rundt 1000kr tenker jeg. Kunne fort blitt mye mer hvis ikke mannen ikke hadde vært med og stoppet meg innimellom ;) Finner stadig ting jeg vet han hadde likt, men de trenger jo ikke å få alt!
 
Eldste og mellomste får gave til ca 1000kr, minste får til 650 tror jeg det var. Vi bryr oss ikke så mye om pris, men kjøper en ting ungene ønsker seg veldig eller trenger. Eldste får actionkamera, mellomste får rullesko og turndrakt og minste får gåbil :)
 
Back
Topp