Hvor mye penger bruker du på julegave til barnet ditt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ingen tvil om at pengene flyr i førjulstiden. Men hvor mye penger bruker du på ditt eget barn? Bruker du anledningen til å kjøpe noe stort barnet trenger, eller skal det være noe som er gøy for barnet? Ender dette seg med barnets alder?
Svar på spørreundersøkelsen her
 
Første julen med første barnet, hun blir 1 i februar og skjønner med andre ord ikke stort av jula i år, så gaven i år (tøydukke til 99,-) er mer symbolsk og stas for meg og pappaen, vi setter heller inn en større sum (1000,-) på kontoen hennes. Regner med at vi kommer til å gjøre det slik både juler og bursdager de første årene :)
 
Tror jeg har endt opp med 1500 per barn :eek: (har to) men har kjøpt en del me&I klær så det trekker nok opp prisen betraktelig. Tente ikke over det før det kom en post her å i bunn og grunn syns jeg det var mye iom at barna er 11 månd og 5 år :eek: galskap egentlig
 
Shoppet i sommer en barnehage reindress med sydvest og regnvotter tror det kostet 4-500 kr på tilbud kanskje litt mer og han får en bok ca 50 kr, en xylofon til 50 kr og sko til 350 kr på tilbud. Antrekket til jul ca 350
Så ble en del. Men reinklær trenger han jo. Skoene håper jeg å få brukt. Kjøpte dem på nedleggelsesalg
 
Shoppet i sommer en barnehage reindress med sydvest og regnvotter tror det kostet 4-500 kr på tilbud kanskje litt mer og han får en bok ca 50 kr, en xylofon til 50 kr og sko til 350 kr på tilbud. Antrekket til jul ca 350
Så ble en del. Men reinklær trenger han jo. Skoene håper jeg å få brukt. Kjøpte dem på nedleggelsesalg
Jeg også har kjøpt sko på nedlegging salg.. hvilken str kjøpte du ?? Jeg kjøpte vår sko i str 20 og sandaler i 22 så håper jeg har truffet riktig og str ho får brukt de til riktig års tid ;) :p
 
Jeg også har kjøpt sko på nedlegging salg.. hvilken str kjøpte du ?? Jeg kjøpte vår sko i str 20 og sandaler i 22 så håper jeg har truffet riktig og str ho får brukt de til riktig års tid ;) :p
Her hadde de ikke så masse sko str igjen. Var 18, 19. Vintersko i 20 eller sko i str 24. Vi målte foten hans i butikken til str 17. Men vi kjøpte 19. Brukt litt innimellom inne, men går mest i tøfler enda. Håper å få brukt de mer :) men han går jo inne rundt bordene, selv om han ikke går alene
 
Back
Topp