Hvor mye opp i vekt

Jeg gikk ned 4 kg i begynnelsen av svangerskapet på grunn av kvalme og oppkast.
Nå har jeg gått opp de 4 kg pluss 1,5 kg ekstra :D

Jeg har vært så utrolig dårlig denne gang at jeg har faktisk gått ned 12-14 kg! Men har heldigvis gått opp ett igjen nå, så det er jo bra :) Er 18+1 i Dag.
Første gang gikk jeg opp totalt rundt 30+ kg. Og Andre gang gikk jeg opp rundt 10-12 kg totalt.

Jeg har vært så utrolig dårlig denne gang at jeg har faktisk gått ned 12-14 kg! Men har heldigvis gått opp ett igjen nå, så det er jo bra :) Er 18+1 i Dag.
Første gang gikk jeg opp totalt rundt 30+ kg. Og Andre gang gikk jeg opp rundt 10-12 kg totalt.

Håper du er/blir bedre, MichelBergen!
Jeg synes det er godt å se at det kan være så stor forskjell fra gang til gang. Jeg gikk opp 22 kg sist, og håper inderlig at det ikke blir like mye denne gangen...

From my iPhone BV Forum app

9 hele kilo ;( husker jeg gikk fort opp med guttungen også. .

20uker og har gått opp 4 kg. Men det er de siste 3 mnd jeg legger på meg enormt. La på meg 34 kg sist svangerskap

Samme her, la på meg helt enormt mye først på slutten sist gang. Slutta å veie meg etter å ha passert 30 kg :p siden jeg nå har gått opp nesten fem, så har jeg faktisk lagt på meg mer denne gangen, foreløpig. Vil ikke opp så mange kilo igjen...:( men jeg har et ganske stillesittende liv, så da blir det vel sånn...

Er vel tilbake til startvekten nå, og håper å kunne holde meg der i noen uker til!

Det er nesten så man har lyst til å skrive "heldige dere som har gått ned først og fortsatt er i minus, eller på startvekt", men jeg regner med dere var igjennom et oppkasthelvete, så det vel ikke noe å misunne? ;)

17+6 og har + 6kg Gikk opp 35 kg med nr 1, og 30 med nr 2,
Håper veldig på litt mindre vektøkning denne gangen :)

fra startvekt av(i uke 6) har jeg gått opp ca 1,5 kg.. rett over 16 uker :) men vekta var veeeldig opp og ned i starten! :p

Jeg er fortsatt på minus 8kg, er 15+5 , ligger enda på det laveste, og ligget her i 3 uker nå, merker beina er litt tynnere enn for 3 uker siden, mens mage/pupper er større.. Så det vokser nå i
allefall :-) jeg spiser alt jeg kommer over og alt jeg har lyst på, så håper det snart begynner å skje noe ifm vekta :-)

16+6 - gått opp 2 kg :) Med første gikk jeg opp 11, med andre gikk jeg opp 9kg. Satser på at det blir like "lite" denne gang også.. Må bare prøve å begrense godis-inntaket mitt... :smiley-ashamed008

Det er nesten så man har lyst til å skrive "heldige dere som har gått ned først og fortsatt er i minus, eller på startvekt", men jeg regner med dere var igjennom et oppkasthelvete, så det vel ikke noe å misunne? ;)

Det er ingenting å være misunnelig på nei. Sliter fortsatt med kvalme og oppkast, og hadde nok heller tatt noen kilo ekstra om jeg kunne velge ;)

Det er ingenting å være misunnelig på nei. Sliter fortsatt med kvalme og oppkast, og hadde nok heller tatt noen kilo ekstra om jeg kunne velge ;)

Det skjønner jeg veldig godt... Jeg hater å være kvalm, mer enn veldig mye annet... Jeg slapp unna oppkast jeg da, men var kvalm de tre første mnd... Håper du slipper å gå sånn hele svangerskapet ditt!

Back
Topp