Hvor mye opp i vekt

Har gått opp ca 2kg. Er straks 18 uker :) Sist gikk jeg opp 13 kg, synes det var helt greit. Var mest på magen det syntes så regner med ca lik vektøkning denne gangen.

16+5 i dag og gått opp ca 2-3 kg, sist gikk jeg opp masse! ca 30kg tilslutt, håper jeg slipper det denne gangen siden dette svangerskapet har begynt uten en hel del komplikasjoner ;)

20uker og har gått opp 4 kg. Men det er de siste 3 mnd jeg legger på meg enormt. La på meg 34 kg sist svangerskap

Gikk ned 7kg i starten, og nå gått opp 5kg av de igjen de siste 3 ukene :) Er 18+1 idag, så håper det kommer seg nå :D

På siste kontroll var jeg 17 uker og hadde gått opp 1 kg.

Gikk ned 3 kg i januar da jeg var så flink å trene og spise sunt:p nå har jeg gått opp ett halvt kg, så er -2.5 fra startvekta fra når jeg ble gravid

16 uker og ikke gått opp noe enda. Har fått mage så hvor kg'ene er vet jeg ikke. Trenger all ekstra kg jeg kan få pga høy forbrenning og ammingen. Har ikke så mye å ta av fra før:(

Her er jeg vel 1 kg i minus, men dvs 2,5 pluss fra det laveste jeg var på. Jeg har noen kg for mye fra før da så burde ikke legge på meg så mye, sist gikk jeg opp 23 kg og da ble det veldig tungt på slutten. Med førstemann var jeg tilbake til null i uke 24, for så å legge på meg 17 kg på 17 uker, før han kom 10 dager på overtid, så vet at jeg legger fort på meg på slutten, vurderer å melde meg på grete rode gravid kurs for å begrense vekta litt denne gangen.

16 uker og ikke gått opp noe enda. Har fått mage så hvor kg'ene er vet jeg ikke. Trenger all ekstra kg jeg kan få pga høy forbrenning og ammingen. Har ikke så mye å ta av fra før:(

Uff jeg kjenner meg igjen på den høye forbrenningen og ikke så mye å ta av fra før.. Jeg synes det er vanskelig å gå opp i vekt :(

Uff jeg kjenner meg igjen på den høye forbrenningen og ikke så mye å ta av fra før.. Jeg synes det er vanskelig å gå opp i vekt :(

Ja det er kjempevanskelig. Har ikke lyst å proppe i meg masse usunn mat heller for å gå opp.
Hvordan spiser du nå?
Jeg spiser normalt og har ca 4 måltid i døgnet.

Ja det er kjempevanskelig. Har ikke lyst å proppe i meg masse usunn mat heller for å gå opp.
Hvordan spiser du nå?
Jeg spiser normalt og har ca 4 måltid i døgnet.

Jeg spiser også stort sett 4 måltider med endel frukt innimellom. Her går det i grove brødskiver med f.eks leverpostei når jeg ikke spiser middag :)

19 uker idag, gått opp 7kg. Gikk opp ca 20kg de to andre svangerskapene, så jeg er på god vei :happy7

Back
Topp