Hvor mye opp i vekt

Er 18+4 i dag, gått opp 1,5 kg :)

Har ikke vært på sjekk på en stund, men er i såfall ikke mye.. Var 0 på sist kontroll.. Sist la jeg på meg 40 kg fra uke 28:-/ det var mest vann og fy fader så vondt det var :-/

Nja.. Sånn rundt 3,5-4 kg.. er 18+4 i dag..

6 kg allerede :( Håper det stagnerer litt nå.

From my iPhone BV Forum app

16+6 i dag, og er vel rundt startvekta tenker jeg. Har ikke veid meg på en stund, men jeg gikk ned i starten så jeg tipper jeg er rundt startvekt nå :)

Aner ikke om hvor mye jeg har lagt på meg. Skal på åkontroll på onsdag hos jordmor. Er veldig spent på om jeg har lagt på meg. Eier ikke vekt her i huset så får ikke veid meg hjemme.

Har ikke vært på sjekk på en stund, men er i såfall ikke mye.. Var 0 på sist kontroll.. Sist la jeg på meg 40 kg fra uke 28:-/ det var mest vann og fy fader så vondt det var :-/

Det høres ikke noe godt ut nei. Kan tenke at du var vanvittig klar for å føde da? Er du redd for å ligge mye på deg denne gangen også? La på meg 30 kilo med første, og det var utrolig tungt og følte meg som en ubrukelig flodhest :) La ikke så mye på meg med nr to og er nok i overkant redd for å ligge for mye på meg denne gang.

gått opp 1,5 kg fra normalvekt, men gikk ned 3-4kg i starten, så fra mitt laveste blir det jo 4-5 kg tilsammen, høhø, men pleier aldri veie så lite som jeg gjorde i januar da.. følte meg ubrukelig og svak :/ tror jeg gikk opp 10-12 kg m førstesnupp, men hadde ikke vekt hjemme da, så veide meg 3 uker før fødselen hjemme til mamma, da var jeg ihvertfall tyngre enn normalt ;P

Jeg har gått ned 3kg...men jeg har vært så kvalm og hatt litt problemer med å legge på meg. Håper jeg går litt opp snart..

Det høres ikke noe godt ut nei. Kan tenke at du var vanvittig klar for å føde da? Er du redd for å ligge mye på deg denne gangen også? La på meg 30 kilo med første, og det var utrolig tungt og følte meg som en ubrukelig flodhest :) La ikke så mye på meg med nr to og er nok i overkant redd for å ligge for mye på meg denne gang.

Er livredd for at det samme skal skje denne gangen. Det gikk jo fort av etter fødsel, men jeg vi SÅ klar for å føde, brukte 45 i sko, ingen klær passa (bruker vanligvis 37), greide knapt å bevege meg.. Men er vel mest redd for å få svangerskapsforgiftning igjen (det var en del av dette), men har skjønt at det er sjeldent andre gangen :-)

16+3 i dag og opp 1,5-2 kg. Spent på hvor mye jeg kommer til å gå opp totalt. Ikke såå flink til å spise fornuftig for tiden..

Er livredd for at det samme skal skje denne gangen. Det gikk jo fort av etter fødsel, men jeg vi SÅ klar for å føde, brukte 45 i sko, ingen klær passa (bruker vanligvis 37), greide knapt å bevege meg.. Men er vel mest redd for å få svangerskapsforgiftning igjen (det var en del av dette), men har skjønt at det er sjeldent andre gangen :)

Krysser fingrene for at du slipper svangerskapsforg. denne gang :-)

Back
Topp