Hvor mye opp i vekt til nå?

Jeg gikk ned 3-4 kgi starten, er nå +3 kg, 30+3 uker. Føler meg likevel diger og tung :P

26+3 og gått fra 56 kg til 70kg!! 14kg ekstra på kroppen.. Men det får bare være, for etter fødsel skal alt det ekstra bort!! ;-) skal kose seg litt :)

16 kg + her (30+5)! Innser at jeg nok runder 20 + innen fødsel. Kjenner meg rimelig tung, er jo snart 1/3 mer meg enn ved startstreken!!

30 uker og 10 kg tyngre!! Må vel bare regne med at det blir noen kilo til.. Men klarer bare ikke holde meg unna sukker :p må ha noe søtt hver kveld! Uff uff..

Uke 29 og ca 10kg+ :)
Spent på de siste ukene nå, siden jeg er sengeliggende !

Ei ❤og venter en

16 kg + her (30+5)! Innser at jeg nok runder 20 + innen fødsel. Kjenner meg rimelig tung, er jo snart 1/3 mer meg enn ved startstreken!!

Godt vi er flere. Vi får starte motivasjonstråd når alt skal av igjen. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godt vi er flere. Vi får starte motivasjonstråd når alt skal av igjen. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Blir med på den, har med meg en haug av kilo fra forrige svangerskap :P

29+4 og 14 kg. Helt greit egentlig. Var ganske tynn og skal jo ha litt ekstra til amming :) tipper det går av igjen når jeg er tilbake i normal aktivitet etter fødsel :)

Hadde gått opp 6,2kg til uke 31+1.
Sikkert litt mer nå, kjenner jeg begynner å bli kjent med vann i kroppen igjen..

28 uker og 13kg+ :/ Er absolutt med på motovasjonstråd senere ja!:) har noen kg ekstra fra forrige sv.skap jeg også..

29+1 og gått opp 12,2 kg til nå.
Er absolutt med på en motivasjonstråd etter fødsel ja:)

1-2 kg i +
Ja til motivasjonstråd, har en del kilo etter første svangerskap enda :P

Det er da fælt så opptatt oktobermammaene er av vekta da! Man skal legge på seg, litt eller mye, sunt er det!
Man er jo gravid og har en baby i magen!

Blir bare litt oppgitt over alle vekt-trådene som kommer her... (og pleier å ikke kikke inn på de, men sikkert graviditetshormonene som bare MÅTTE inn og kommentere i dag :p )

Det er da fælt så opptatt oktobermammaene er av vekta da! Man skal legge på seg, litt eller mye, sunt er det!
Man er jo gravid og har en baby i magen!

Blir bare litt oppgitt over alle vekt-trådene som kommer her... (og pleier å ikke kikke inn på de, men sikkert graviditetshormonene som bare MÅTTE inn og kommentere i dag :p )

enig. blir nesten litt deppa av alt maset om vekt nå jeg. hehe

Back
Topp