Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må prøve sånn nett, har jo etter storebroren. må kanskje kjøpe nye nett... hadde helt glemt de av.Her er det fortsatt nesten kun pupp som aksepterast, men me prøver nye smakar stadig vekk. I dag åt han faktisk eit par skeier med graut som var blanda med blåbær
Eple i nett å tygge på er og ganske populært. Håpar han snart finner ut at å eta er bra, så kanskje han sover litt lenger i strekk. Mor begynna å bli trøtt![]()
Takk, trur jammen sovestøvet funka eg, litt meir søvn i natt i allefallmå prøve sånn nett, har jo etter storebroren. må kanskje kjøpe nye nett... hadde helt glemt de av.
Skal prøve å sende over litt sovestøv![]()
Tidligere har vi gitt mme til grøt måltidene,for hun spiste ikke så mye i begynnelsen. Men nå får hun bare vann inntil grøten,for nå har hun ENDELIG begynt å like vann.
Her og!Hvirdan fikk du hun til å like vann?? Hehe, det jobbes det med her og
Hvirdan fikk du hun til å like vann?? Hehe, det jobbes det med her og
vi gir litt grøt og litt mme... nå får han en halv porsjon grøt og øker litt og litt. så får han og mme som blir mindre og mindre.. han får mme til han er mettNår dere gir grøt på kvelden, gir dere det istedenfor mm el mme? El hvordan gjør dere det?
Her opplever jeg, at gir jeg det ene, så vil hun ikke ha det andre og omvendt. Ikveld gav jeg mme 17.30 og grøt ca 19.00. Men hun må fortsatt lures til å åpne munnen da.. Føler meg litt slem.. Lurer henne til å smile og når hu gjør det dytter jeg mat inn i munnen.. Vet ikke riktig hvordan jeg ellers skal gjøre det..vi gir litt grøt og litt mme... nå får han en halv porsjon grøt og øker litt og litt. så får han og mme som blir mindre og mindre.. han får mme til han er mett![]()