Hvor mye liv kjenner dere?

Endelig:shy::shy::joyful::joyful::joyful: nå kjenner jeg liv hver dag og masse om gangen! Et mønster også faktisk på når ho er våken og når ho sover ❤️❤️❤️❤️ Ventet på dette i evigheter nå:D jeg er så glad :)
 
Jeg har kjent nå jevnt og trutt i flere uker, men hadde en liten scare i går. Veldig usikker på om jeg hadde kjent noe iløpet av hele dagen. Drakk sukkerholdig saft etter jobb og la meg på siden, men kjente ikke så mye.. Helt til samboeren klappset meg på magen og lurte på om hun hadde våknet.. Da skvatt hun til og var masse bevegelser resten av dagen :love017
 
Jeg var på vekstkontroll-ultralyd igår, og legen greide nesten ikke å få målt henne, for hun sparket og sprellet så fælt, haha. Tilslutt så han strengt på magen, og sa på gebrokkent svensk-norsk med østeuropeisk aksent: Du iintee måste på sparka hele tiden, lille venn! Da spente hun bare enda mer til, haha. Sin mors datter, det der!

Da vi var hos jordmor for en par uker siden tuppet hun til doppler-apparatet så det kom et skikkelig DUNK i høyttaleren, haha.
 
Det er SÅ masse liv om dagen! Tror hun driver og vrir og vender på seg- ser hele magen bukle og bevege seg innimellom! Både utrolig koselig og ganske creepy på samme tid, hehe.
 
Back
Topp