Hvor mye klær trenger man egentlig?

Sniker fra juni;)
Her var frøkna 3245 g og 49 lang, vi bruker str 62 nå. Str 50 varte i 2uker;p men vi hadde bare bodyer i str 50 og bretta heller opp bukser:p
 
Det går jo ann å kjøpe noen sett i 50, og ikke ta av lappen på alt. Hvis babyen er stor kan du bare bytte til 56-62. Det går i allefall fint på kjedebutikkene som HM, Cubus etc.
Neste tips er å kjøpe ull. Der rekker størrelsene mye lengre, da de er så tøyelige. Kjøp litt i 50, og mer i 60.
Vi har forresten brukt 50 første 3-5 ukene på begge gutta her. De var 3200 og 3500 gram.

Takk for tips, det var jo veldig lurt! :)
 
Kan jo begynne med innkjøp av ting du uansett må ha, som vogn, seng, bilstol osv :)

Bilstol har jeg, og har både vugge og babykurv til den første tiden, så kommer nok til å vente en stund med å kjøpe seng. Vogn kommer vi til å kjøpe i Sverige. Så har jo begynt ltt i alle fall :)
 
Bilstol har jeg, og har både vugge og babykurv til den første tiden, så kommer nok til å vente en stund med å kjøpe seng. Vogn kommer vi til å kjøpe i Sverige. Så har jo begynt ltt i alle fall :)

følg med på tilbud. Vi kjøpte vognenpå 25% tilbud på barnas hus og seng på 30% på babyshop. Sulle egentlig kjøpe seng brukt, men prisforskjellen ble ikke så stor med så bra tilbud:)
 
Jeg brukte strl 50 i nesten 2 mnd til begge mine. Så strl 56 i 2 mnd til.
Så jeg har en del i strl 50 denne gangen og. Klærne må jo passe babyen, er ikke noe fint med for store klær.

Sent from my GT-I9100
 
Back
Topp