Hvor mye kaffe/koffein drikker du?

Jeg ser at jeg må ned i kaffe kopper :wideyed:

Jeg like tenken om å bruke mindre kopper - det er jo ofte bare "turen" til kaffe maskinen som jeg er ut etter!
Jeg synes det bra å stå litt opp hver 2 timer
 
Jeg drakk mye fola zero før jeg ble gravid og i de første ukene.. Nå er jeg nede på ca ett glass om dagen. Kanskje 2. :D
 
Å hjelpes! Her sliter jeg skikkelig altså! Drikker alt for mye brus må virkelig steppe opp og skjerpe meg
 
Holder meg helt unna koffein nå.. vanskelig å kutte grønn te.. var opp mot 5 kopper daglig. Men teen gjør noe med magen så tenker jeg er føre var :p

Grønn te er vel heller ikke anbefalt, fordi den hemmer opptak av folat. Mener jeg å huske fra tidligere svangerskap.
 
Jeg drikker for mye selv om jeg begrenser meg så godt jeg kan. Skal prøve å skjerpe meg ytterligere.
 
Jeg drikker alt for mye pepsi max og ligger nok langt over anbefalt grense. Har kuttet ut kaffe på jobb slik at jeg bare drikker vann på dagtid, men synes det er vanskelig kvitte meg med pepsi max på kvelden. Må nok ta meg i nakken slik jeg får inntaket ned. :)
 
Jeg drikker alt for mye pepsi max og ligger nok langt over anbefalt grense. Har kuttet ut kaffe på jobb slik at jeg bare drikker vann på dagtid, men synes det er vanskelig kvitte meg med pepsi max på kvelden. Må nok ta meg i nakken slik jeg får inntaket ned. :)
Da er vi to:p
 
Back
Topp