Hvor mye jobber dere?

Uff, så utrolig kjedelig :( Håper formen din kommer seg snart! Slitsomt når plagene dukker opp en etter en... Jeg har fått innkallelse til dialogmøte hos nav nå med arbeidsgiver også pga. langvarig sykemelding. Forstår hensikten med at de har slike møter, men blir ganske tullete både for meg og arbeidsgiver å gå på noe sånt. Hadde jeg kunnet gjøre noe tilrettelagt arbeid så hadde jeg så klart gjort det. Men slik det er nå så er ikke det et tema... Vet også at arbeidsgiver er veldig stresset med alt mulig annet for tiden og egentlig ikke har tid til å møte opp på dette her, så føler meg jo bare ekstra som en belastning når han må dras ut på et møte pga meg.. Har du blitt kalt inn av nav enda?

Har vært på slikt møte tidligere ja. Kun prosedyre og heller ikke i mitt tilfelle kan det gjøres noe:facepalm:
 
Har vært på slikt møte tidligere ja. Kun prosedyre og heller ikke i mitt tilfelle kan det gjøres noe:facepalm:

Aha. Da trenger jeg kanskje ikke å grue meg så mye til det. Hvor lenge varte møtet du var på? Håper ikke de drar ut tiden og at man sitter der i en halvtime-time og blir spurt ut om alt mulig.
 
Aha. Da trenger jeg kanskje ikke å grue meg så mye til det. Hvor lenge varte møtet du var på? Håper ikke de drar ut tiden og at man sitter der i en halvtime-time og blir spurt ut om alt mulig.
Neeh.. var kanskje halvtime til sammen?? Spurte litt om veien videre også, mtp permisjon ol. Men kanskje du slipper det! Jeg hadde noen spm selv ogsp, så det kunne jo ha gått raskere:wacky:
 
Eg vart akkurat 50% sjukemeldt. Mange ting som ikkje er relatert til svangerskapet som speler inn, og totalbelastninga var begynt å bli for høg.
 
Jeg jobber 80%, har gjort det de siste tre ukene. Regner med det blir sånn fram til ferie og permisjon. Er generellt sliten, og trenger en dag i uka for å roe meg ned og bare slappe av. Har hatt en krevende jobb de siste årene, og det begynner å merkes. Men ellers i fin form, bare en mage som er litt i veien
 
Tror jeg skal snakke litt med fastlegen om sykemelding neste uke, men det komme rogså litt an på om magen har vokst greit fram til kontroll torsdag neste uke. Var litt i grenseland sist kontroll, så tenker ganske mye på om det er noe i veien, og det gjør ikke arbeidsagene noe lettere.
 
Jobber 50% pga bekkenplager og totalbelastning med ettåring og toåring. Spent på januar. Har veldig lyst til å jobbe, men kroppen har kjentes veldig tung den siste uka nå. Tar juleferie og ser an.
 
Back
Topp