Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal fortsette med 2 dager i uken frem til permisjon 25/12, men siden jula er som den er så er vel siste jobbedag 20/21 des bare håper de ikke må sette meg igang før!
Hvis det er planlagt igangsetting, så kan du søke om permisjon tre uker før den planlagte datoen
Nei ikke noe planlagt enda, men ser jo at «de fleste» med svangerskaps dia blir satt igang 2-3 uker før virker det som, håper de iallefall lar det gå til nyttår da. Uansett så tuller det jo til permisjonen min siden han må i bhg så fort permisjonen min er over. Så tåpelig av nav å ta fra permisjonen hvis barnet blir født iløpet av de tre første ukene!
Nå jobber jeg kun 30%, og det er kun fordi jeg ikke har samvittighet til å være fullt sykemeldt, og fordi jeg liker å komme meg litt ut..
Jobber da 3 dager i uken, 4 timer om dagen. Helt fri tirsdag og torsdag.
Bekkenløsning er noe skikkelig skit
Jeg jobber 100 % og har en ganske travel jobb. Jeg må innrømme at jeg begynner å slite skikkelig grunnet bekkensmerter, hyppige kynnere og smertefullt nedpress. I tillegg sover jeg lite/dårlig pga overnevnte og er egentlig ganske utslitt.
På sist kontroll sa jeg til legen at jeg følte jeg burde trappe litt ned med jobbingen. Han var fint lite imøtekommende, han sa at graviditet ikke var en klassifisert som en sykdom og at det derfor kun var to alternativer. Tilrettelegging eller svangerskapspenger.
Men jeg ser jo her at det er mange som er sykemeldt, blir litt lei meg for at reglene praktiseres så ulikt. Jeg kommer til å starte permisjonen så fort jeg får orden på papirene som skal til for å søke.