hvor mye i str 56?

ORIGINAL: sisu

ORIGINAL: linko

Foreløpig har jeg bare kjøpt 4 bodyer,1 sparkedess,2 bomullsbukser,2 strømpebukser,1 kjole, 2 bomullsjakker,3 pysjer,noen sokker og luer. Er den str jeg kommer til å handle minst av. Regner med vi får mye gaver i den str.

Ikke regn med å få noe særlig i den størrelsen med mindre du har bedt om det. Folk tenker de skal ha noe å vokse inn i . Vi fikk uhorvelige mengder 62 og 68 sist gang, men jenta var liten, så vi måtte ut å handle inn en del i 50 og 56

Da bør jeg ihvertfall si at vi ikke trenger noe i 62,der har vi mer enn nok[:)] Men er jo ikke værre å bytte noe,skulle det bli for ille[:)]

ORIGINAL: sisu

Foreløpig har jeg bare kjøpt 4 bodyer,1 sparkedess,2 bomullsbukser,2 strømpebukser,1 kjole, 2 bomullsjakker,3 pysjer,noen sokker og luer. Er den str jeg kommer til å handle minst av. Regner med vi får mye gaver i den str.

Ikke regn med å få noe særlig i den størrelsen med mindre du har bedt om det. Folk tenker de skal ha noe å vokse inn i . Vi fikk uhorvelige mengder 62 og 68 sist gang, men jenta var liten, så vi måtte ut å handle inn en del i 50 og 56

Da bør jeg ihvertfall si at vi ikke trenger noe i 62,der har vi mer enn nok[:)] Men er jo ikke værre å bytte noe,skulle det bli for ille[:)]

Sikkert lurt[:D] Folk gjør det jo i beste mening, og tenker at en skal ha noe til senere. Tror eg skal være flinkere til å bytte mer denne gangen om vi får mye i en størrelse. Ganske mange er jo spente på å få se det de kjøper på den lille, så eg skulle liksp, ikke fornærme noen. Men blir jo tullete å ha så mye klær i en størrelse at det knapt blir brukt.
( Det problemet kommer eg vist ikke unna, legger stadig vekk klær etter jenta mi på snart 3 som kun har vært brukt en ganfg eller to. Nesten flaut å bidra slik til bruk og kast samfunnet)

Har kjøpt det jeg trenger i str. 50 og 56, så jeg kommer til å ønske i str. 62 til mini...

Back
Topp