hvor mye i str 56?

jeg prøver å ikke kjøpe for mye, kommer sikkert til å få litt klær også[:)] men jeg kjøper slik at jeg har det jeg trenger til å begynne med, et par av hver ting + en ekstra body....tror jeg[:)]

Foreløpig har jeg bare kjøpt 4 bodyer,1 sparkedess,2 bomullsbukser,2 strømpebukser,1 kjole, 2 bomullsjakker,3 pysjer,noen sokker og luer. Er den str jeg kommer til å handle minst av. Regner med vi får mye gaver i den str.

e he en del f før men veit ikke kor mye, men e kjøpte en del etter guttorm va født sia folk kjøpe jo gjerne i 62/68 til nyfødte så en kan igrunn ikke forvente at d e den str man får m folk. e anbefale derfor å ha litt i str 56[:)]

okei tusen takk.. har litt i str 56 men absolutt mest i str 62.. har faktisk en body i str 44, som svigerfarmor kjøpte.. men det får eg vel sikkert ikke bruk for..

har også hørt at det meste man får i gaver er 62 og 68[:)] Folk tenker nok av 56 har man kjøpt inn selv[:)]

Har kjøpt mest i størrelse 62!! De små vokser jo sååå fort, så er liten vits å kjøpe mindre!!

jeg har kjøpt det meste i 56, fordi man får jo så mye i 62 og 68! åsså tenker jeg at srl. 50 vokser de så fort ut av...ialle fall hvis ungen blir lik meg og sambo (som begge var store når vi ble født).

har vel 4 heile sett no i 56.. så kjøpte ej en sånn pakke på h&m me boddya.. 7 boddya til 200kr... ganske så billig. de er kvite me et pitte lite dyr på eller noe. syns de er veldi grei å ha... men kommer ikke til å kjøpe noe mer no.. stømpebukse å sånn har ej kjøpt i litt større str.. å utedress blir vel i str 62. kan bare svømme litt i den, den første tiden=)

finner frem det jeg har - og det er ikke mye, siden alt jeg lånte bort har kommet på avveie.

Så kjøper jeg ettersom jeg ser at jeg trenger det.

Har ganske greit med tøy i 56, og kommer til å bruke det i 62 også i begynnelsen om babyen er like stor som storebror var[8D]

Lite tips er å si ifra på forhånd hvilke størrelser dere ønsker klær i, jeg ga beskjed til alle om at 50/56 hadde jeg kjøpt inn så jeg klarte meg fint - og klærne vi fikk i gaver var 62/68 så de størrelsene trengte jeg ikke å kjøpe noe nesten [:)]
Denne gangen har vi tipset rundt at babyen ønsker seg ull, synes det er greit å si ifra på forhånd[:D]

Jeg har såååååå mye, Victoria brukte jo 50 og 56 i flere mnd! Det meste er selvfølgelig rosa, så kommer det ei jente til får vi nok å bruke om igjen! :)

Har jo endel i 44 også, men regner med at vi ikke får brukt det denne gangen[;)]

Men man trenger jo slett ikke så mye, for de vokser fort! Bodyer ville jeg satset på å ha litt flere av, og strømpebukser, fint å bruke når man er hjemme og sånn... Men sparkebukser, gensere og dresser får man rett og slett ikke brukt før de er for små! - Og et tips! -IKKE KJØP JAKKER OG GENSERE MED HETTE, DEN ER BARE I VEIEN![;)]

ORIGINAL: happyhappymamma

jeg prøver å ikke kjøpe for mye, kommer sikkert til å få litt klær også[:)] men jeg kjøper slik at jeg har det jeg trenger til å begynne med, et par av hver ting + en ekstra body....tror jeg[:)]

ORIGINAL: Spent24

har også hørt at det meste man får i gaver er 62 og 68[:)] Folk tenker nok av 56 har man kjøpt inn selv[:)]

ORIGINAL: Kulemari

Har kjøpt mest i størrelse 62!! De små vokser jo sååå fort, så er liten vits å kjøpe mindre!!

slik tenkte e også å kjøpte faktisk ingenting i str 50-56 å kem måtte på shopping? hehe joda vi måtte shoppe for guttorm kunne ikke brukte str 62 for han SVØMTE i d... å da va han faktisk 51cm lang og 3155 gram. å han brukte også str 50-56 i to mnd[:)]

Jeg har rett og slett ikke helt kontroll enda...hehe[:)] Får se nå når jeg får vasket alt, skal sortere etter str da [:D]

ORIGINAL: LitenImagen

Jeg har såååååå mye, Victoria brukte jo 50 og 56 i flere mnd! Det meste er selvfølgelig rosa, så kommer det ei jente til får vi nok å bruke om igjen! :)

Har jo endel i 44 også, men regner med at vi ikke får brukt det denne gangen[;)]

Men man trenger jo slett ikke så mye, for de vokser fort! Bodyer ville jeg satset på å ha litt flere av, og strømpebukser, fint å bruke når man er hjemme og sånn... Men sparkebukser, gensere og dresser får man rett og slett ikke brukt før de er for små! - Og et tips! -IKKE KJØP JAKKER OG GENSERE MED HETTE, DEN ER BARE I VEIEN![;)]

HELT ENIG!!
Kjøper ikke en dress jeg hvor jakka har hette. Noe så ubehagelig å ligge på da.
Bamsedressen vår har hette, var ikke til å unngå, da alle disse dressene har slike bamsehetter med ører på. Men den skal jo brukes ute, å da kan jo hetta være over lua. [:)]

ORIGINAL: linko

Foreløpig har jeg bare kjøpt 4 bodyer,1 sparkedess,2 bomullsbukser,2 strømpebukser,1 kjole, 2 bomullsjakker,3 pysjer,noen sokker og luer. Er den str jeg kommer til å handle minst av. Regner med vi får mye gaver i den str.

Ikke regn med å få noe særlig i den størrelsen med mindre du har bedt om det. Folk tenker de skal ha noe å vokse inn i . Vi fikk uhorvelige mengder 62 og 68 sist gang, men jenta var liten, så vi måtte ut å handle inn en del i 50 og 56

Vi har ALT for masse, har fått så mye.

Back
Topp