hvor mye klær kjøper dere i str. 56? bodyer å sånt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Spent24
har også hørt at det meste man får i gaver er 62 og 68[:)] Folk tenker nok av 56 har man kjøpt inn selv[:)]
ORIGINAL: Kulemari
Har kjøpt mest i størrelse 62!! De små vokser jo sååå fort, så er liten vits å kjøpe mindre!!
ORIGINAL: LitenImagen
Jeg har såååååå mye, Victoria brukte jo 50 og 56 i flere mnd! Det meste er selvfølgelig rosa, så kommer det ei jente til får vi nok å bruke om igjen! :)
Har jo endel i 44 også, men regner med at vi ikke får brukt det denne gangen[;)]
Men man trenger jo slett ikke så mye, for de vokser fort! Bodyer ville jeg satset på å ha litt flere av, og strømpebukser, fint å bruke når man er hjemme og sånn... Men sparkebukser, gensere og dresser får man rett og slett ikke brukt før de er for små! - Og et tips! -IKKE KJØP JAKKER OG GENSERE MED HETTE, DEN ER BARE I VEIEN![;)]
ORIGINAL: linko
Foreløpig har jeg bare kjøpt 4 bodyer,1 sparkedess,2 bomullsbukser,2 strømpebukser,1 kjole, 2 bomullsjakker,3 pysjer,noen sokker og luer. Er den str jeg kommer til å handle minst av. Regner med vi får mye gaver i den str.