Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye hjelper egentlig mannen til hjemme? Dere som har små babyer, hjelper han til med bleier, bading osv? Gjør han det ofte eller sjeldent?
Har en baby på 3 mnd og føler meg temmelig alene om ansvaret.
Tar han ikke initiativ til noe?
Jeg er ikke alltid så flink å slippe til. Jeg har det liksom over meg at jeg automatisk må gjøre alt. Bysser, mater, skifter, koser... Om jeg har hatt han lenge får jeg litt dårlig samvittighet når jeg ber mannen bytte bleie fordi det liksom er først når han har gjort seg ut at pappaen får han. Så da tar jeg på meg det også... Jeg blir litt overarbeidet, rett og slett. Har en treåring i tillegg, og jeg gjør mye husarbeid. Samboeren min kunne jo ha tilbudt seg å gjøre mer, da...
Var så og si alene om alt med begge. Yngste hadde kolikk så han gikk å bar noen få kvelder da det varte til sent på natten. Ble automatisk jeg som tok de fordi jeg hele tiden var obs på de, mens han reagerte ikke om de gråt el bare forventet at jeg gjorde det.Hvor mye hjelper egentlig mannen til hjemme? Dere som har små babyer, hjelper han til med bleier, bading osv? Gjør han det ofte eller sjeldent?
Har en baby på 3 mnd og føler meg temmelig alene om ansvaret.
Henger meg på denne.. Vi er da to om detteHer "hjelper han ikke til", men tar sin del av vårt felles ansvar for både hus og barn![]()