Hvor mye har du gått opp i vekt?

Lillefugl

Flørter med forumet
Jeg var oppe i 10kg økning i uke 32, men har den siste uka gått ned 1,5kg igjen. Antagelig fordi det er mindre plass til mat i magen min nå. Sliter faktisk litt med å huske på å spise. Får ikke den sultenfølelsen lengre.

13 kg, 36+3:)

8 kilo og er 32+4 idag. Men nå begynner jeg få mye vann i kroppen også, så tror ikke alt er fett for og si det slik. Var en stor dame før jeg ble gravid også, så håper ikke jeg skal havne for høyt opp.

Jeg har gått opp 6,5 kg, uke 34+5 :) mye vann i kroppen, så har gått ned i meg selv under svangerskapet.

Jeg var oppe i 10kg økning i uke 32, men har den siste uka gått ned 1,5kg igjen. Antagelig fordi det er mindre plass til mat i magen min nå. Sliter faktisk litt med å huske på å spise. Får ikke den sultenfølelsen lengre.
Gått opp 12 kg, 32 uker. :)

Mellom syv og åtte kilo, litt usikker på konkret startvekt. 36+0 i dag.

33+1 og 2 kg opp.

34+4 og gått opp ca 15 kg. Har ikke vært i mye aktivitet og har absolutt ikke vært flink til å styre unna søtsaker. Men bestemte meg for å endre på det etter påske, så nå har jeg gått noen turer og spiser mye sunnere:) Håper derfor vekta ikke øker så mye mer nå:D

33+1 og 19 kg. Spist akkurat det jeg har hatt lyst på, og det merkes jo på vekta.. Spent på hva legen sier i dag!

Back
Topp