Hvor mye har dere gått opp til nå?

De siste ukene har kiloene virkelig begynt å komme, og jeg har snart gått opp 8 kilo (er uke 28 i morgen). Har en del å ta av fra før så håpet å kunne gå opp rundt 10 kilo, men ser at jeg må skjerpe kostholdet hvis det skal holde!

Akkurat samme her:) Uke 28 imorgen og 8 kilo så langt. Gikk opp 4 kilo de første 20 ukene og resten på de siste 8 ukene.

Her er det +12. Og er VELDIG fornøyd med det i og med at jeg har gått opp rundt 30 med de 3 siste svangerskapene og hele 50 på den første..... og det har vert en ren hælvete å gå av de kiloene etterpå...

Starta på 53kg.. Nå i uke30 er jeg på 61kg.. Så 8kg til nå..
La på meg rundt eller over 20kg med de tre andre.. Håper på å klare å holde meg unna 20kg + denne gangen... Men det får tiden vise! :p :) ennå 10uker igjen.. Så :p

27+4 og gått opp 2,8 kg totalt.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

30+ = 2,5 kilo. men nå er jeg stor i fra før å fikk beskjed om at jeg kom til å legge på meg bare 5 kg :)

Er 29+3 i dag, og har gått opp 7 kg hittil :) må si meg fornøyd med det. Med første hadde jeg vel gått opp 11-12 kg på denne tiden (da la jeg på meg 20 kg til sammen).

28+2 og har gått opp 3,2 fra normalvekten :) (Gikk ned 3kg i begynnelsen pga kvalme så totalt har jeg gått opp 6,2kg) Jeg har ingenting å gå på så er fornøyd med vektoppgangen til nå.

Jeg er 29 uker, har gått opp snart 8 kg. Håper ikke jeg ender opp på mer enn 15, det skal jo av igjen også ;-)

Jeg er 32 uker på vei og har gått opp ca 19kg til nå. Veier nå 73kg :/ Men er litt usikker på hvor mye av det er vann da, har en del vann i kroppen!

er 30 uker nå og har gått opp 3 kilo, gikk jo forsåvidt ned 2 kilo pga kvalme så det er vell i realiteten 5 kilo :) men er stor fra før så jeg håper jeg klarer å holde det sånn en stund til :)

Første gang gikk jeg opp 30kg. Andre gang gikk jeg ned 10 og så opp 10 så havnet på 0. Nå har jeg gått opp 3kg og er 29+1 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var på kontroll i går, 30+6 å hadde en vektoppgang på 10kg :) stresser ikke med at det er for mye for er ikke mye jeg kan gjøre med det :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

33 uker i morgen, og 18 (!) kg. Det kan bli spennende å se hva det ender på...

Har nå nådd 17kg. Og har 10 uker igjen.

Back
Topp