Hvor mye har dere gått opp til nå?

Karer ærligtalt ikke se på meg selv at jeg har blitt rundere andre plasser en magen og ansiktet.. Men det kan jo være fordi at magen er så stor at den tar all oppmerksomheten fra resten av meg :P

Er 29+1 i dag og har gått opp 3 kg :) Har stått stille i vekten siden april. Nå venter jeg jente og jeg tror jeg legger på meg mindre med jentene enn med gutten og hun ligger litt under gjennomsnittet også.

Er uke 30 i dag, har gått ned 4 kilo siden positiv test. Nå skal det sies at jeg har mye å ta av fra før, så prøver så godt jeg kan å ikke legge på meg mye i svangerskapet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan signere denne - og er fonøyd med det :)

Ja, dette er tabu for meg i hvert fall.
Jeg har gått opp 14 kg og er i uke 31! Det er veldig mye, og jeg klarer ikke å stagnere det. Særlig siden jeg har vært mye kvalm. Spiser for ikke å kaste opp, eller føler at jeg legger på meg et kilo for hver dag.... Vet at det går av igjen etter at man har født har jeg bestemt meg for!

Veide 51 før svangerskapet og veier nå 56.. Så 5 kilo og er i uke 30.. Kvalmen er nå borte, så kiloene kommer nok til å gå opp fremover... Frøkna ligger også litt under gjennomsnittet..

Uke 31+1 og gått opp 4 kg (egentlig 8, gikk ned 4 kg i starten).

Gikk opp 13,5 kg med nr. 1 og 9,5 kg med nr. 2.....får se hva fasiten blir denne gangen;)

Okei, måtte jo på vekta etter denne tråden og fant ut at vekta var nøyaktig d samme som sist, så 10 kg opp sålangt, hovedsakelig mage, og utrolig at jeg ikke er gått opp mer, så rolig som jeg har vært i d siste ;P

Gått opp 10-11 kg, er 32 uker på torsdag. Har verdens største badeball på magen! Utrolig at den skal bli ENDA større!!!!

Uke 31 og ca 11 kg opp. Gikk ned fra 55 kg til 50 i begynnelsen av svangerskapet. Ligger høyt på symfysemålene da. Nå veier jeg nesten 66 kg :D
Fødte nr 1 da jeg var 65 kg og nr2 68 kg. Veide meg samme dag som eg fødte med nr 2 og da veide jeg 63, veide meg igjen 2 uker etter fødselen og da var jeg 56 kg.

Veide ca 64 før, og nå er jeg oppi ca 78. Så en 14-15 kg har jeg vel gått opp. Jeg gikk raskt opp i vekt i starten, har flata litt ut nå. Frika litt mer ut over det i starten også. Nå tenker jeg mer sånn at jeg heller koser meg litt ekstra under svangerskapet, så får jeg heller jobbe med vekta etter fødsel. Gikk vel opp 30 med førstemann, men da lå jeg hele svangerskapet.

Jeg er 30+3 og har gått opp ca 7,5 kg. Kiloene kom veldig sakte på i starten, men for 3 uker siden kom vi hjem fra ferie og da var jeg på jordmorkontroll, hadde plutselig gått opp 4-5 kg på like mange uker. Da fikk jeg litt sjokk og ble småengstelig for at kiloene skulle komme på like raskt i ukene framover. Heldigvis har de ikke det, men det er jo enda en god stund igjen. Er veldig glad i mat for tiden. Pleier ikke vanligvis å ha noe særlig søtsug, men nå har søtsuget komt skikkelig. Har lyst på sjokolade og is hver dag, noe jeg aldri har opplevd før. rar situasjon, må prøve å begrense meg litt i tiden framover:/

Jeg er 32+3 uker og har lagt på meg 17 kg. sist svangerskap la jeg på meg 34 kg. :schocked028 tror ikke det blir så ye denne gang.

Er i uke 29 og har gått opp 20 kilo :( føler jeg egentig har vert flink med å ikke spise for mye, men kiloene har rast på alikevel :( blæ.... meeen, det går det fint an å gjøre noe med når mini er kommet seg på utsiden ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp