Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Veide meg for første gang i dag, -2 kg
Svangerskapsdiabetes er ingen spøk! Jeg hadde heldigvis 20 kg ekstra på kroppen fra før av skulle heller ønske det var +20 kg og mett mage men
33+5, og gått opp 2.8kg.
Skal sies at jeg er overvektig+. Jeg gikk ned ca 3kg i starten av graviditeten pga kvalme og oppkast.
Baby vokser som han skal (litt stor)
Uke 29 : Gått opp Ca 6-7 kg. Ser det ikke på kroppen annet enn magen og litt mer pupper hehe Så er fornøyd med det. Blir vel noen kg mer regner jeg med! Håper jeg slipper vann og ødemer
13,2 kilo nå på uke 36+4. Jeg har spora vektøkningen min på appen som nå heter Nørs, med forrige graviditet og med denne. Er litt morsomt å se forskjellen på graviditetene! Lilla er denne graviditeten, og grå er forrige.
Har nekta å vært på vekta gjennom hele svangerskapet jeg.. Bryr meg ikke, men har nok gått opp noen kg Jeg har hatt alvorlig svangerskapskvalme i alle svangerskap, men to av de har vært værre enn andre, å da var jeg 11 kg lettere når jeg var fullgått, enn da jeg starta.. Konstant bekymring for barnet i magen(som hadde det veldig fint), å bestemte meg for at i dette svangerskapet som jeg faktisk har fått i meg mat, ikke skulle ha fokus på vekt Deilig!