Hvor mye gråting er normalt?

Ja jeg ammer. Drikker fennikel te og Hr kuttet løk denne uken. Melkeprodukter spiser jeg lite av.

Ja hun roer seg i bæresele heldigvis. Føler jeg går hele dagen og prøver å forhindre at hun skal gråte. Men det er først på kvelden alle metodene slutter å virke..... :/

Maten du spiser har ingenting å si for babyen, med mindre hun er en av de ytterst få som har melkeproteinallergi, men det er veldig uvanlig. (Koffein og kunstig søtning kan også gi reaksjoner, men ellers er det ikke noe du behøver å unngå.)

Vi hadde det på samme måte, og vår sønn hadde kolikk.
Det eneste som funket var pupp, og der lå han 24/7.
Han ble båret/ammet i søvn til han var 11 mnd, men kolikken gikk heldigvis over da han var litt over 3 mnd gammel. :)

Det er kjempeslitsomt når det står på, men det blir bedre for de aller fleste. <3
Amming og bæring er det som funker for de fleste, gjerne bæring i kolikkgrep innimellom.
Rape ofte, og ha masse hud-til-hud kontakt.
Hold ut! <3
 
Hmmmm... Det kolikk begrepet, er d sånn at de skal gråte 3 timer i strekk over tre dager, eller 3 timer tilsammen på en dag over tre dager?
jeg tolker det som minst 3 timer i løpet av en dag i minst tre dager i minst tre uker..
 
Ja, veldig fortvilende og ingenting funket :( Nå ser det så langt heldigvis ut til at vi slipper nok et kolikk barn :) Lillesøster er nå 17 dager :)
Heldig dere er :) her har to av to hatt kolikk og selvfølgelig ikke av den milde sorten.. begge har grått/gråter hele (!!!) dagen.. lillesøster er rolig i bæresele, men jeg blir så sliten i ryggen av å gå rundt med den i timesvis. Nå har vi hatt to behandlinger hos kiropraktor og skal ha siste i morgen, og jeg synes det har hjulpet litt. Nå KAN hun ligge ( om alt ligger til rette for det) pittelitt på sofaen eller vi kan holde henne når vi sitter uten at det eskalerer til hyling med en gang :) her er hun 8 uker på tirsdag, så satser på det roer seg nå :) kolikk er på topp mellom uke 6-8 :)
 
Heldig dere er :) her har to av to hatt kolikk og selvfølgelig ikke av den milde sorten.. begge har grått/gråter hele (!!!) dagen.. lillesøster er rolig i bæresele, men jeg blir så sliten i ryggen av å gå rundt med den i timesvis. Nå har vi hatt to behandlinger hos kiropraktor og skal ha siste i morgen, og jeg synes det har hjulpet litt. Nå KAN hun ligge ( om alt ligger til rette for det) pittelitt på sofaen eller vi kan holde henne når vi sitter uten at det eskalerer til hyling med en gang :) her er hun 8 uker på tirsdag, så satser på det roer seg nå :) kolikk er på topp mellom uke 6-8 :)
Er ikke lett når en står i det, så håper vi slipper unna denne gangen :) Kolikken hos storebror varte lengre enn det som er normalt :( Var litt hjelp i minufom og tilbakelent amming :) Han skrek til han sovna av utmattelse hver kveld/natt :(
 
Er ikke lett når en står i det, så håper vi slipper unna denne gangen :) Kolikken hos storebror varte lengre enn det som er normalt :( Var litt hjelp i minufom og tilbakelent amming :) Han skrek til han sovna av utmattelse hver kveld/natt :(
ja, det er helt forferdelig! Man føler seg så hjelpesløs :( Her hadde minifom virkningi den forstand at gråten ikke var helt ekstremt hysterisk, men fortsatt voldsom på storesøster. Ikke funket sukkervann på henne heller :( Her funker ikke minifom, men sukkervann funker til en viss grad, men ikke sånn superdupert... Storesøster skrek også til hun sovnet av utmattelse, men hos henne gikk det over på vei til Spania da hun var nesten 11 uker. Vet ikke om det var trykket i fyet eller hva det var :p Er spent på hvor lenge det varer denne gangen. Lillesøster kan ha en dag av og til hvor alt bare er en fryd, men til gjengjeld er det en helt ekstrem dag dagen etter og jeg kan ikke gjøre annet enn å bære i sele eller trille på grus :(
 
Hei! Ser du skriver at det er verst om kvelden. Søk opp kveldsuro og les på ammehjelpen sine sider. Det kan være dette som er problemet, og det er helt normalt. Gutten min kaver ved puppen og skriker hver kveld.
 
Back
Topp