M
My heart
Guest
Gir 1000 kr til nieser/nevøer.
Gir 500 kr til bonus.
Gir etter lommebok og økonomi![]()
Hva tenker du om å gi ulikt til bonuser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir 1000 kr til nieser/nevøer.
Gir 500 kr til bonus.
Gir etter lommebok og økonomi![]()
Men om du har bestemt deg, hvorfor spør du da?
For meg blir det feil å gi forskjellig beløp, ingen i min familie gjør forskjell på det
Altså. Jeg ser ikke problemet. De kjenner oss nesten ikke en gang. Hans mor ble sammen med min bror 1 år før konfirmasjonen. Han kjenner oss ikke som en tante eller onkel og bryr seg ikke om oss. Ikke har han tid hellerHva tenker du om å gi ulikt til bonuser?
Altså. Jeg ser ikke problemet. De kjenner oss nesten ikke en gang. Hans mor ble sammen med min bror 1 år før konfirmasjonen. Han kjenner oss ikke som en tante eller onkel og bryr seg ikke om oss. Ikke har han tid hellerHan er med på påtvungne ting da. Og ærlig talt er vel dette det lengste forholdet min bror har hatt også gitt
Så vi var vel også rimelig usikre på om det kom til å vare da. Han er en koselig gutt da, men vi kjenner han ikke skikkelig heller.
Men det er for oss stor forskjell på han som kom inn i livet som egentlig en godt inn i tenåra og de jeg har holdt siden de var født.
Altså. Jeg ser ikke problemet. De kjenner oss nesten ikke en gang. Hans mor ble sammen med min bror 1 år før konfirmasjonen. Han kjenner oss ikke som en tante eller onkel og bryr seg ikke om oss. Ikke har han tid hellerHan er med på påtvungne ting da. Og ærlig talt er vel dette det lengste forholdet min bror har hatt også gitt
Så vi var vel også rimelig usikre på om det kom til å vare da. Han er en koselig gutt da, men vi kjenner han ikke skikkelig heller.
Men det er for oss stor forskjell på han som kom inn i livet som egentlig en godt inn i tenåra og de jeg har holdt siden de var født.
OkIkke bonus ene og alene.. som er grunnen.
Hun ene som er «hel» eller hva jeg skal si er jeg fadder på. Har pleid å gi 1000 kr ekstra til fadderbarn.
Ok, det gjør vi i vår familie.. litt mer til fadderbarna.Ok
Vi gjør ikke forskjell på det heller vi
Jeg tenker å sidestille nevøene mine, er fadder til alle sammen. Men vet ikke om hvilken sum som blir aktuelt, må nesten se an økonomien når den første blir konfirmert og så legge av til de to andre så de får likt.
Da jeg ble konfirmert så ble jeg jo glad for alle gavene enten det var 500 eller 1000, og familien har aldri gjort forskjell på oss som søsken sånn settmen nå har vi veldig liten familie også da.
Ga også gave 500 kr pluss en liten ting til dåpen til yngste nevøen.
Det har aldri blitt gjort her, ser liksom ikke poenget selb om jeg er fadder.Ok, det gjør vi i vår familie.. litt mer til fadderbarna.
Men ikke store forskjellen.
Niesen min fikk 10.000 kr av ene onkelen sin i fjor da han er fadder, han har spart i alle år til fadderbarna, mens den andre niesa hans fikk 1000 kr - de konfirmerte seg samtidig. Jentene tok det fint, men hun som fikk 1000 synes det var litt kjipt at det var så stor forskjell, men hun sa ikke så mye, men såg at hun ble litt rar.
Ja, tanken som teller.Da jeg konfirmerte meg var det mange som lå oppi 50,- og var fornøyd med det. En gave er en gave, og man skal være takknemlig uansett hvor stor eller liten den er.