Hvor mye er det vanlig å gå ned i vekt de første ukene etter fødsel?

Gikk opp 18 kg. Har gått ned 12 kg til nå. Gutten er 10 dager :)
 
Jeg har fortsatt ikke gått ned noe mer siden 2 uker etter fødsel. Så fortsatt 15-20kg for mye. Begynner å bli litt deprimerende. Noen som har noen tips?
 
Gikk opp 15 kg, gått ned 10 kg til nå, frøkna er snart 6 uker. Har egentlig ikke lyst til å gå ned noe mer da jeg synes selv jeg var for tynn før graviditeten. Har stått stille siste 3 ukene så kanskje det er ett håp. Men vil helst ha litt mindre mage men rompa kan bare være der :happy:
 
Jeg gikk opp 16 kg i løpet av svangerskapet. Pjokken er 4 uker i morgen, og jeg har gått ned 9 kg hittil. Vekten har stått stille noen dager nå, så jeg regner med at resten av vekten blir litt vanskeligere å bli kvitt. Jeg har vært relativt fornøyd med vekt og utseende hele mitt voksne liv, men nå kjenner jeg at selvtilliten har fått seg en liten trøkk:(
 
Gikk opp 33 kg, 18 (!) forsvant første to ukene. 5 kg til etter jeg begynte med trilleturer. Fortsatt 10 kg igjen. Lille er snart 7 uker
 
Jeg gikk ikke opp så mye, men var overvektig fra før. Er nå 3 kg under startvekt. Tror jeg gikk opp kanskje 5-6 kg
 
Gikk opp 18 kg, og veier nå det samme som 2 uker etter fødsel. 59 kg. Føler meg ikke akkurat fresh, men stresser ikke med de siste kg. Vil ned til hvertfall 54 kg, men det får vente litt:)
 
Back
Topp