Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt over 450 000 synes jeg. Kommer nok an på øyet som serhadde jeg hatt 35 000 utbetalt hver måned hadde jeg følt meg styrtrik.
Nei, ser den.. Hvis man er alene er det jo ikke så mye hellerKommer litt an på hvor mange års studier man har også. Jeg har 7 år totalt og mastergrad. Har derfor en del studielån hver måned og har tjent opp mindre pensjonspoeng osv. og kommet meg senere inn på boligmarkedet pga. mange års studiet mens boligprisene føk i været. Da føles ikke 450 000 som en bra lønn.
Alt over 450 000 synes jeg. Kommer nok an på øyet som serhadde jeg hatt 35 000 utbetalt hver måned hadde jeg følt meg styrtrik.
Samme her.Alt over 450 000 synes jeg. Kommer nok an på øyet som serhadde jeg hatt 35 000 utbetalt hver måned hadde jeg følt meg styrtrik.
Hva jobber du med da? Jeg er ped leder i barnehage og har 420 000 og 0 ansiennitet.Over 600 000 er god lønn. Over 800 000 er bra lønn.
Selv har jeg bare 450 000, til tross for mastergrad og 5 års ansiennitet
Hva jobber du som?Jeg har 438.000 med 10 års ansiennitet og bachelorutdanning.
Det er dårlig lønn ihvertfall [emoji13]
SaksbehandlerHva jobber du med da? Jeg er ped leder i barnehage og har 420 000 og 0 ansiennitet.
Pedagogisk lederHva jobber du som?![]()