Hvor mye data har du i mobil-abb?

Jeg har 3 gb, ett abonnement som ikke er å få kjøpt lenger, men som de ikke kan ta fra meg. Har samme mnd pris som de som har 2 gb. Bruker detaldri opp, så har vel 9 GB nå.

Har flexi fra Telenor og har sånn sett ubegrenset, men holder meg innenfor 10gb. Hadde et veldig krangelete wifi før, prøvde flere leverandører, derfor har vi hatt ganske høy datapakke. Nå har vi derimot fått fiber og bra og stabilt wifi, så kunne egentlig bytta ab. ser jeg :p bruker ikke like mye lengre.

Har 50gb nå gjennom jobben, men da jeg betalte selv trengte jeg minimum 15 for ikke å gå tom. Bruker mobil istedenfor PC til alt, tar mye kollektiv og bruker også mobilen som modem på steder uten wifi.

Telia X. Ubegrenset mengde data.

Jeg alene har 40 GB.
Min samboer har ubegrenset.
Største på 8 år har 500 MG som aldri blir brukt opp.

2 GB, bruker sjeldent mye. Har alltid 4 GB med rollover, unntaket er som nå når jeg har vært bortreist.

Har 4 GB. Bruker det heller aldri, men overfører mye til mannen som bare har 1 GB.

5gb, med 5gb rollover

6gb, holder ofte akkurat, men ikke alltid.. en gang i blant må jeg kjøpe ekstra pakke. Bruker mobilen vanvittig mye, men mest snap, insta og nettleser når jeg ikke er på Wifi.

Begybber å merke at 500 mb er lite. Jeg hadde 1 g før men har hatt 500 mb ganske lenge. Men dette er trangt merker jeg, tomt allerde og der har vært tomt etter ksnpt tre uker både mai og april også. Har jo nett likevel men stupet hastighet
Tok av rollover fra yngste da, hun har så mye at det strykes 200 mb ved månedsskiftet så de også kommer jeg til å ta. Hun bruker minimalt.

Men vurderer sterkt å sette min opp på 1 gb

Back
Topp