Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Prøver å legge litt ekstra i det, men samtidig ikke bruke alt for mye penger!Samme herViktigste for meg er at det treffer mottakeren, jeg gir ikkr bare for å gi.
Sånn prøver jeg også å gjøre detJeg har null oversikt, kjøper gavene gjennom året, så det merkes ikke i like stor grad som hvis jeg skulle ha kjøpt alt i desember, Har veldig stor familie da, så det er en del..,
Det jør jeg også, men de føres inn i excelskjema så jeg har full kontrollJeg har null oversikt, kjøper gavene gjennom året, så det merkes ikke i like stor grad som hvis jeg skulle ha kjøpt alt i desember, Har veldig stor familie da, så det er en del..,
Jeg skriver ned hva jeg kjøper til hvem, men ikke prisen.Det jør jeg også, men de føres inn i excelskjema så jeg har full kontroll
Det gjør jeg, synes det er greit å ha oversiktenJeg skriver ned hva jeg kjøper til hvem, men ikke prisen.![]()
Likedan her. Handler ca.25-30 gaver tilsammen.Jeg har null oversikt, kjøper gavene gjennom året, så det merkes ikke i like stor grad som hvis jeg skulle ha kjøpt alt i desember, Har veldig stor familie da, så det er en del..,