Her er mannen kanskje litt over snittet interessert i alt som skjer å synes det er så koselig

Blir vår tredje og siste så han er både rutinert men samtidig så "på"

Skal selfølgelig være med på ul, første i uke 7+0 i morgen, men de andre også. Blir å med på noen jm timer, tar den første sammen neste uke så ser vi hvem som faller seg naturlig. Han blir selfølgelig en viktig støtte for meg når vi kommer til fødselen, han var det de to andre gangene også, gjorde hele opplevelsen trygg og god. Men han er også med hver dag mentalt og emosjonelt. Sitter og leser seg opp på alt mulig, alt hva som hjelper mot svangerskapskvalme for så å skjemme meg bort, til å sette seg inn i kostholdsråd og utviklingen fra uke til uke. Lurer jeg på noe er dett raskere å spørre han en å lete opp selv

Ble nesten litt oppgitt for har så lyst på lakris, noe jeg vanligvis ikke spiser. Da plutselig fikk jeg beskjed om at det skal jeg ikke spise for mye av, så han er mere oppdatert en meg. Men så god støttespiller og omsorgsfull uansett hva vi gjør så han er en viktig støtte hele svangerskapet