Hvor mye ble du satt tilbake/frem på ultralyd? :)

Fra 01.juni til 13.juni...

Jeg ammet fremdeles mye så mens termin/syklus var jeg ikke sikker på...
 
Menstermin var 08.10, tidlig ultralyd spådde 02.10, og OUL endte opp med å bli 04.10 :p

Så ble på en måte "satt tilbake" siden jeg hadde forholdt med til den tidlige ultralyden i mange uker, men fortsatt 4 dager frem fra menstermin :D Tror egget må ha festet seg veldig raskt?
 
3 dager fram med førstemann.
4 dager bak med andremann.
2 dager fram med tredjemann:)
 
Virker ikke som om det er så normalt å bli flytta 14 dager:joyful::joyful:
 
Ble flyttet en dag frem.
 
Ble flyttet en dag tilbake denne gang. Med de to første ble jeg flyttet en og to dager frem.
 
Ingenting. Men er prøverørsforsøk så termin endres ikke. Hun var også akkurat 18+3 som antatt. Men ved fødsel var hun både litt lengre og tyngre enn hva ukene sa.
 
Nr1: Var usikker på menstermin pga lengre sykluser etter MA, men fikk termin 22.juni på tidlig UL som stemte godt med når mannen kom hjem fra jobb i utlandet, OUL termin ble 19.juni som tilsvarer at poden ble unnfanget 3 dager før hjemkomst. Gutten kom 12.juni.

Nr2: Menstermin utifra gjennomsnittlig sykluslengde 29.august, tidlig UL 27.august, OUL 30 august, men lårbenet tilsvarte 27.august. Spent på når han dukker opp.
 
Ble flyttet en dag, fra 30 juni til 29 juni. Det stemte perfekt med mens og el. ☺️
 
Hadde IVF, og de prøvde å flytte meg fra 9. juni til 2. juni. Altså én hel uke. Dette nektet jeg å akseptere siden termindatoen 9. juni var 100% sikker pga IVF. Han kom 9. juni, altså på IVF-terminen :)
 
Ble flyttet en dag tilbake. :)
 
Ene min «manglet» tre uker i uke 18. De var IVF, så jeg ble ikke flyttet, men istedet ble det satt igang undersøkelser for å se på hvorfor hun var liten. Ble tilbudt fostervannsprøve og de overvåket nøye for morkakesvikt.
 
Ene min «manglet» tre uker i uke 18. De var IVF, så jeg ble ikke flyttet, men istedet ble det satt igang undersøkelser for å se på hvorfor hun var liten. Ble tilbudt fostervannsprøve og de overvåket nøye for morkakesvikt.
Oi! Hadde du vært på tidlig ultralyd også som sa det samme?
 
Oi! Hadde du vært på tidlig ultralyd også som sa det samme?

Både ja og nei. Det var ivf, så termindato var udiskuterbar. Ultralyd i uke 12 viste fin vekst, tvillingultralyd i uke 15 viste en ukes forskjell fra termin, oul i uke 18 viste at en unge var en uke bak og en var tre uker bak.
 
Både ja og nei. Det var ivf, så termindato var udiskuterbar. Ultralyd i uke 12 viste fin vekst, tvillingultralyd i uke 15 viste en ukes forskjell fra termin, oul i uke 18 viste at en unge var en uke bak og en var tre uker bak.
hmm så rart! :) bra den i uke 12 stemte da! :)
 
Back
Topp