Amaryllis85
Glad i forumet
Jeg får en del kommentarer fra folk som er 50+ angående dette med hvor mye jeg bærer og holder babyen. Hun er ikke så glad i å ligge alene. Først den siste uken har hun begynte å ligge i vuggen,.men da må babynestet ligge der oppi, sånn at hun ligger litt tett. Hun er bare en mnd gammel,.og jeg har forstått det slik at dette er vanlig. Det blir til at jeg holder hun masse, bærer hun rundt i huset og har hun masse på fanget. Hun sover fint i vognen når vi går tur og sover i babynestet ved siden av oss i sengen, så hun kan sove litt for seg selv. Jeg trives med å ha hun nær meg.
Opplever at disse litt "eldre" syns dette er veldig rart. De mener at jeg bør legge hun fra meg, de har jo så godt av å skrike litt (nei jeg følger ikke dette "rådet") fikk kommentar før i dag at jeg har bært mer på babyen min denne mnd hun har vert her enn denne damen gjorde hele den tiden hennes barn var liten...
Hva er "normalt "? Hvor mye bærer du din baby gjennom dagen?
Opplever at disse litt "eldre" syns dette er veldig rart. De mener at jeg bør legge hun fra meg, de har jo så godt av å skrike litt (nei jeg følger ikke dette "rådet") fikk kommentar før i dag at jeg har bært mer på babyen min denne mnd hun har vert her enn denne damen gjorde hele den tiden hennes barn var liten...
Hva er "normalt "? Hvor mye bærer du din baby gjennom dagen?