Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror absolutt at den er positivJeg så nå at el-tester kan slå ut på hcg etter SA, så kan jo være derfor den ble så positiv? Håper ikke det er tilfellet
Og kan man ha eggløsning selvom man fortsatt har hcg i seg?
Får virkelig håpe det!! Det hadde vært fintJeg tror absolutt at den er positiv
Jeg ble gravid 3 uker etter jeg mistet i juli!
Åå, håper virkelig jeg er like heldigLykke til.. Var også endel av maigruppa mistet i uke 5+2..
Er nå gravid igjen 5+1 med termin 10 juni
Jeg.... venter på å bli ferdig med smerter og blødninger.... så prøver vi igjen...
Gud hvor vondt det var ... lå å krølla meg i sofaen hadde faktisk så vondt at jeg fikk feber og spydde... huff..
håper ikke det skjer mer.... fosterposen kom ut (tom) på søndag...
Uff Glad jeg slapp disse j***** smertene som mange beskriver, altså..
Smertene har sine "høydepunkt" før de etterpå blir mildere, heldigvis Så det går nok bedre for deg snart
Håper du slipper leegen min sa at om det slutter å blø, så er alt ute, håper det stemmer!Ja... det har blitt mindre allerede... det går vel snart over...
skal inn til ultralyd å sjekke at alt har kommet ut... så håper jeg at jeg slipper utskrapning som ble sagt at jeg trengte føre fosterposen hadde kommet ut...
Ja... det har blitt mindre allerede... det går vel snart over...
skal inn til ultralyd å sjekke at alt har kommet ut... så håper jeg at jeg slipper utskrapning som ble sagt at jeg trengte føre fosterposen hadde kommet ut...