Hvor mangr har mistet? Termin mai 2015

Jeg så nå at el-tester kan slå ut på hcg etter SA, så kan jo være derfor den ble så positiv? Håper ikke det er tilfellet :o
Og kan man ha eggløsning selvom man fortsatt har hcg i seg?:)

Jeg så nå at el-tester kan slå ut på hcg etter SA, så kan jo være derfor den ble så positiv? Håper ikke det er tilfellet :o
Og kan man ha eggløsning selvom man fortsatt har hcg i seg?:)
Jeg tror absolutt at den er positiv:)
Jeg ble gravid 3 uker etter jeg mistet i juli!

Jeg.... venter på å bli ferdig med smerter og blødninger.... så prøver vi igjen...
Gud hvor vondt det var ... lå å krølla meg i sofaen hadde faktisk så vondt at jeg fikk feber og spydde... huff..
håper ikke det skjer mer.... fosterposen kom ut (tom) på søndag...

Jeg.... venter på å bli ferdig med smerter og blødninger.... så prøver vi igjen...
Gud hvor vondt det var ... lå å krølla meg i sofaen hadde faktisk så vondt at jeg fikk feber og spydde... huff..
håper ikke det skjer mer.... fosterposen kom ut (tom) på søndag...

Uff :( Glad jeg slapp disse j***** smertene som mange beskriver, altså..
Smertene har sine "høydepunkt" før de etterpå blir mildere, heldigvis:) Så det går nok bedre for deg snart :Heartpink:Heartblue

Uff :( Glad jeg slapp disse j***** smertene som mange beskriver, altså..
Smertene har sine "høydepunkt" før de etterpå blir mildere, heldigvis:) Så det går nok bedre for deg snart :Heartpink:Heartblue

Ja... det har blitt mindre allerede... det går vel snart over...
skal inn til ultralyd å sjekke at alt har kommet ut... så håper jeg at jeg slipper utskrapning som ble sagt at jeg trengte føre fosterposen hadde kommet ut... :(

skal inn til ultralyd å sjekke at alt har kommet ut... så håper jeg at jeg slipper utskrapning som ble sagt at jeg trengte føre fosterposen hadde kommet ut... :(
Håper du slipper❤️ leegen min sa at om det slutter å blø, så er alt ute, håper det stemmer!

Jeg mistet..:( Vet ikke om det noen gang har vært noe der, var en tom lomme på ultralyd :(

✋ ma 14. September. Skulle hatt termin 14. Mai ca.
Venter mens denne uken om syklus er i gang, om jeg ikke er gravid. Men tviler. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.
Sliter egentlig ennå med dette. Og jeg blir skikkelig misunnelig på alle som får positive tester på "vi som prøver" så babyverden er jeg sjeldent innom nå.

Jeg har mistet. Trolig BO. Men har ikke sett noe til fosterposen. Tenkte den var for "oppløst" til at den var gjenkjennelig. Hvor langt var du?

Back
Topp