Hei Syntes det har vært så utrolig mange med termin mai 2015 som har mistet nå, så ble egentlig litt nyskjerrig på hvor mange vi er..?
Jeg er hvertfall 1
Jeg er hvertfall 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vondt med stadig påminnelse,ja, men jeg må bare innom for å skjekke hvordan det står til med alle enda, vil jo liksom ikke helt ut av "gjengen" haha.. Går egentlig greit med meg, så lenge jeg ikke ser babyer som er født i mai, så lenge ingen spør meg om det går greit(da svarer jeg jo ja, det går bra, men det gjør jo faktisk ikke det). Går nok mye bedre når spontanaborten er ferdig(noe jeg tipper et typ i morgen, blør såvidt nå, heldigvis) og vi kan prøve på ny, kanskje på en Juli babytro det er ganske mange. hvertfall 10'ish ++ Men vet ikke, men tror ikke det er så mange igjen på forumet her. skjønner jo det. Erjo vondt med stadig påminnelse. Hvordan går det med deg Camilla?
Er vondt med stadig påminnelse,ja, men jeg må bare innom for å skjekke hvordan det står til med alle enda, vil jo liksom ikke helt ut av "gjengen" haha.. Går egentlig greit med meg, så lenge jeg ikke ser babyer som er født i mai, så lenge ingen spør meg om det går greit(da svarer jeg jo ja, det går bra, men det gjør jo faktisk ikke det). Går nok mye bedre når spontanaborten er ferdig(noe jeg tipper et typ i morgen, blør såvidt nå, heldigvis) og vi kan prøve på ny, kanskje på en Juli baby
Koselig at du fortsatt vil være litt her hos oss. tror forresten det er mange fler enn 10. Synes jeg leser disse triste meldingene flere ganger daglig...Er vondt med stadig påminnelse,ja, men jeg må bare innom for å skjekke hvordan det står til med alle enda, vil jo liksom ikke helt ut av "gjengen" haha.. Går egentlig greit med meg, så lenge jeg ikke ser babyer som er født i mai, så lenge ingen spør meg om det går greit(da svarer jeg jo ja, det går bra, men det gjør jo faktisk ikke det). Går nok mye bedre når spontanaborten er ferdig(noe jeg tipper et typ i morgen, blør såvidt nå, heldigvis) og vi kan prøve på ny, kanskje på en Juli baby
Oi, så bra!Jeg vil bare si att jeg var her på mai2015 for ca 6 uker siden men hadde sa 30 august. Nå er jeg i uke 5 med termin 9. Juni <3 så for noen av oss løser det seg igjen med en gang (hadde aldri trodd det )
Koselig at du fortsatt vil være litt her hos oss. tror forresten det er mange fler enn 10. Synes jeg leser disse triste meldingene flere ganger daglig...
for min del var vendepunktet følelsesmessig den dagen jeg sluttet helt å blø. Da slapp jeg og bli konstant påminnet om hva jeg var midt oppi og disse restene etter lille hjertet mitt som var borte... da jeg sluttet å blø kunne heg liksom avslutte kapittelet, og starte på nytt - se framover! Var superheldig som ble gravid raskt igjen! håper alle dere som har mistet kommer dere fort videre og inn på nytt terminforum om ikke lenge. Det fortjener dere alle sammen!
Tror også at vi er flere enn 10, syntes jeg leste om MANGE før det skjedde med meg Mange sier jo at de synts det er ille hvor mange fra mai som har mistet til nå.. Tror det kommer til å bli mitt lille vendepunkt også, har begynt å blø mindre å mindre de siste dagene, og tenker mindre å mindre på det, har ikke blødd i dag-enda Så får håpe det er ferdig nå Håper jeg også blir fort gravid igjen, det har jeg, andre og legen min troa på!Koselig at du fortsatt vil være litt her hos oss. tror forresten det er mange fler enn 10. Synes jeg leser disse triste meldingene flere ganger daglig...
for min del var vendepunktet følelsesmessig den dagen jeg sluttet helt å blø. Da slapp jeg og bli konstant påminnet om hva jeg var midt oppi og disse restene etter lille hjertet mitt som var borte... da jeg sluttet å blø kunne heg liksom avslutte kapittelet, og starte på nytt - se framover! Var superheldig som ble gravid raskt igjen! håper alle dere som har mistet kommer dere fort videre og inn på nytt terminforum om ikke lenge. Det fortjener dere alle sammen!
Tipper det er noe sånn som skjedde med meg og :/ Jeg har ikke blødd i dag, så går ut i fra det er over Ja, håper på en juli spireJeg er også med i den klubben dessverre! MA uke 5 som ble til SA uke 7+2. Går nedover med blødningen her også nå, så nå bare håper jeg på raskt EL, raskt gravid, og raskt videre etter denne triste perioden... Jeg også henger her på mai enda, må liksom se at det går bra med folk til over de 12 uker eller så.. .-) Føler det ikke er dumt å være her litt, men det blir jo sjeldnere og sjeldnere da... Håper nå på juli! Deretter august, september osv.......
Vis vedlegget 81511 eggløsningstest, på tide å prøve igjen
Åå, så bra! lykke til!Vis vedlegget 81511 eggløsningstest, på tide å prøve igjen