Heisann jenter!
Mange sterke meninger her, å sånn skal det være!
Jeg bruker daglig blodfortynnende (Fragmin injeksjoner), for å forebygge bla svangerskapsforgiftning.
I den forbindelsen er jeg annen hver uke på Bærum sykehus til kontroll hos jordmor, en lege på føden og en annen lege på Gyn. Alle de tre personene har sakt at et gl rødvin er ufarlig, heller godt for blodomløpet/sirkulasjonen, samt for søvn og avslapping i kroppen (husk det er snakk om 1 GLASS her). Årsaken til at dem har tatt det opp er at jeg må være ekstra påpasselig med å nyte rødvin eller annen alkohol i tilegg til det blodfortynnende jeg allerede tar hver dag.
Det høres ut som jeg er opptatt av det med alkohol, det er jeg ikke! Jeg rører ikke alkohol, å har aldri røkt i hele mitt liv. Men på bakgrunn av det de har sakt til meg kan det jo ikke være "farlig"????
Kan ikke tenke med at alle de tre forskjellige personene tar feil, eller vil veilede meg feil med tanke på at jeg har en "komplisert" svangerskap...Hmmm!!
Ikke at min historie hadde så mye med emnet å gjøre, men ville bare dele med dere mine opplysninger.
Kathrine