Venter enda.. dag åtte over nå[emoji19]
Er bare to dager over her. Håper det snart skjer noe for deg. Har du vært på overtidskontroll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter enda.. dag åtte over nå[emoji19]
Er bare to dager over her. Håper det snart skjer noe for deg. Har du vært på overtidskontroll?
Ja var på kontroll i går. Alt av målinger så fint ut og bra med fostervann. Siden hode sto litt høyt enda ville de vente med å evt gjøre noe. Så fikk ny time på onsdag for evt igangsettelse. Da er jeg på dag 11 over.
Dette er nr tre, så at nr tre er en luring stemmer virkelig! Hatt tegn på at noe har vært på gang de siste tre ukene uten at noe mer har skjedd. Så er veldig sliten og lei [emoji17]
Krysser fingrene for at du slipper gå så lenge over
Ja var på kontroll i går. Alt av målinger så fint ut og bra med fostervann. Siden hode sto litt høyt enda ville de vente med å evt gjøre noe. Så fikk ny time på onsdag for evt igangsettelse. Da er jeg på dag 11 over.
Dette er nr tre, så at nr tre er en luring stemmer virkelig! Hatt tegn på at noe har vært på gang de siste tre ukene uten at noe mer har skjedd. Så er veldig sliten og lei [emoji17]
Krysser fingrene for at du slipper gå så lenge over
Er nr 3 her og, fødte før tremin med de to andre. Så for meg stemmer det at guttene er treigere[emoji85]
Skriver under på dette.
Jeg gikk også over for første gang, med nummer tre - en gutt. Håper dere får babyene deres snart!
Er nr 3 her og, fødte før tremin med de to andre. Så for meg stemmer det at guttene er treigere[emoji85]
jeg venter også 2 dager siden terminEr jeg den eneste som fortsatt venter? [emoji848]
Er jeg den eneste som fortsatt venter? [emoji848]
Har termin idag og ligger på sykehuset med 4 cm åpning og har rier som er sterke, men kommer ikke så tette.
Natt til dag ti dro det endelig i gang! Gikk ca seks timer fra jeg merket noe til hun var ute Veldig glad for å slippe å bli satt igang!
All medfølelse til dere som går å venter, er helt pyton! Men jammen er det verdt det og når man kommer i mål til slutt
Natt til dag ti dro det endelig i gang! Gikk ca seks timer fra jeg merket noe til hun var ute Veldig glad for å slippe å bli satt igang!
All medfølelse til dere som går å venter, er helt pyton! Men jammen er det verdt det og når man kommer i mål til slutt
Gratulerer så mye[emoji173]Natt til dag ti dro det endelig i gang! Gikk ca seks timer fra jeg merket noe til hun var ute Veldig glad for å slippe å bli satt igang!
Gratulerer så mye[emoji173]
Var det du som kom inn natt til i dag?
Jeg håpet det var deg når jordmora kom inn til meg og lurte på om hu kunne ta prekestolen [emoji4]Takk[emoji5]️ Ja det var det
Gratulerer så mye! [emoji7]Natt til dag ti dro det endelig i gang! Gikk ca seks timer fra jeg merket noe til hun var ute Veldig glad for å slippe å bli satt igang!