Nei, tre dager faktisk #gravidtåka4 dager her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, tre dager faktisk #gravidtåka4 dager her og
Fullmåne idag ladies. Kanskje det skjer noe for oss som snart har termin
Du skal til Kongsvinger?Seks dager over Overtidskontroll i morra. Spent på hva de gjør da. Er så lei og sliten nå
Jeg er på sykehuset med rier i hvert fall! Termin fk. søndag
Hvordan går det?
Han kom i går kl. 19.34 ♡
Tusen takk ♡Aww Gratulerer sååå mye
Du skal til Kongsvinger?
Jeg ligger her nå og venter på legen for å finne ut hva som skal gjøres. Er "bare" 4 dager over jeg da.
Masse lykke til [emoji4]
Huff, så kjedelig. De mener baby her også ligger med hodet litt høyt. Får håpe det starter av seg selv for din del. Ikke noe moro å gå over.Ja skal det. Dessverre mente legen baby lå med hode litt høyt enda, så de ville ikke gjøre noe enda. Ny time på onsdag, da er jeg 11 dager over. Orker ikke gå gravid så lenge [emoji30]
Har begynt å få rier en må puste seg litt igjennom ca hver 10. Min og kommet litt slim og blod... Dette er alt for spennende [emoji85] Og kjenner en angrer litt [emoji14][emoji38]Hadde vert veldig gøy å få på termindatoen denne gangen også! [emoji38]
Lykke til! Jeg fødte på termindagen sist, men hun her valgte å komme 13. minutter for sent [emoji57]Har begynt å få rier en må puste seg litt igjennom ca hver 10. Min og kommet litt slim og blod... Dette er alt for spennende [emoji85] Og kjenner en angrer litt [emoji14][emoji38]Hadde vert veldig gøy å få på termindatoen denne gangen også! [emoji38]
Er jeg den eneste som fortsatt venter? [emoji848]