Hvor mange?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Hvor mange er aktive med i gruppa her? :)
Litt stille her, og syntes vi er de samme som lager innlegg og svarer på innlegg :p

Jeg er hvertfall aktiv her, eller prøver å være :p

Jeg synes selv jeg er aktiv, men er like aktiv på to forskjellige grupper så jeg føler meg nok mer aktiv enn jeg oppfattes som av dere andre :P Er på både juli og august, da jeg hadde termin i august og fødte i juli.

Er veldig stille her inne på august, er på juli også da jeg hadde termin 30.7, litt mer aktivitet der inne. Jeg prøver å svare der jeg føler jeg har noe å si ☺

Jeg er aktiv :) hadde egentlig termin i august, men hun kom tidlig i juli så er nok mest der. :)

Jeg er her, syntes og det er stille. Men er mest komfortabel på augustlykke og der er det hvertfal stille..

Jeg er her, men også på juli og livet med barn :) hadde termin 30.juli men fødte 12. august :) føler at det er litt mer aktivitet på juli!

Jeg er her også - men den siste tiden har det blitt mye i rykk og napp.
Men synes det er helt supert med en slik gruppe :)

Ofte innom, men savner litt action ja.. svarer viss jeg føler jeg har noe å bidra med

Er her fortsatt jeg og, men ofte jeg stikker innom og leser, så rekker jeg ikke å svare for en liten jente våkner/er utålmodig etc:P men prøver å bidra litt der jeg kan:)

Var mer aktiv mens jeg ventet:-p men e her innimellom når det blir tid:-) har 3 barn så hektisk

Er her så ofte det lar seg gjøre.
Er streng med å legge bort tlf når jeg har barna rundt meg,så da kan det gå perioder hvor jeg kanskje har litt tid til Facebook og insta gram :P

Back
Topp