Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som her bare at nå er det helt sikkert stopp;-)Dette blir min nr 2 og mannens nr 4, e ikkje fremmed for en attpåklatt om noen år, men i utgangspunktet e d stopp no
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har også alltid drømt om å adoptere. Har alltid sett for meg en liten jente fra India, men er visst veldig vanskelig å adoptere derifra med mindre man har tilknyting dertil. Samboer deler ikke min drøm da, så blir nok ikke til detVi venter vår første sammen og jeg har en fra tidligere.
Vi er ferdige med barn etter dette.Skal vi ha flere blir det adopsjon
![]()
Da tenker vi ganske likt.Jeg har også alltid drømt om å adoptere. Har alltid sett for meg en liten jente fra India, men er visst veldig vanskelig å adoptere derifra med mindre man har tilknyting dertil. Samboer deler ikke min drøm da, så blir nok ikke til det
Synes bare det er så fantastisk å kunne ta til seg barn når det finnes så mange som allerede er kommet til verden, uten noen å passe på seg.
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Da tenker vi ganske likt.
Jeg synes det er litt synd at det er så vanskelig å adoptere så mange gir opp og slår fra seg ideen. Og så vet man at det sitter millioner av barn som ønsker seg en familie. Det er en tung tanke og jeg husker første gang jeg hørte noen som brukte donor i sitt forsøk på å få barn. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke valgte å adoptere heller. Et barn er et barn og alle barn trenger noen.
Så fikk jeg vite at det var lettere å velge donor og håpe på unnfangelse enn det var å adoptere.
Jeg ble sjokkert.![]()
Når jeg var liten sa jeg alltid at jeg skulle ha tre barn. Føde et selv og adoptere to. Men det har jeg dessverre måtte gi opp.
For å få adoptere må man være fysisk og psykisk frisk. Så adopsjon får jeg ikke. Syns det er så synd at det skal være mye vanskeligere å få lov å ta vare på barn som trenger det enn å bare få sine egne. Jeg er frisk nok til å bære frem, føde og ta vare på egne barn. Men adoptere får jeg ikke.
Vi vet ikke hvor mange barn vi skal ha. Vi tar et i gangen. Dette er første for oss begge. Foreløpig er vi enig om å ta det som det kommer. Så får vi heller se om et år eller to.
Bare å henge i!Dette er min nr3, samboer sin nr2. Jeg har vel egentlig alltid sett for meg 4. Hater å gå gravid, men tror ikke jeg helt klarer si meg ferdig etter denne.. Føler meg ikke ferdig! Gjerne jeg ser annerledes på det når jeg har 3 gutter på 2,3 og 8 årsambo sier at han tar de han får, han har liten familie på sin side og det blir bare med den ene nevøen der. Så føler litt det er vårt oppdrag å lage en god gjeng da
![]()
Tiden vil vise, men planen er, om vi er så heldige, at neste(og absolutt siste) kommer i 2017
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()