Hvor mange?

Vi venter nr 3 :) Og vi er begge enige om det holder!! :p Blir sikkert sterilisering på oss begge om etterhvert.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg har 2 fra før og kjæresten min har 2 fra før, så vi får jo 5 barn tilsammen. Tenker det holder, men man vet jo aldri :)

Vi venter vår første sammen og jeg har en fra tidligere.
Vi er ferdige med barn etter dette. :) Skal vi ha flere blir det adopsjon :)

Dette blir min nr 2 og mannens nr 4, e ikkje fremmed for en attpåklatt om noen år, men i utgangspunktet e d stopp no :)

Sent from my iPad using BV Forum
Samme som her bare at nå er det helt sikkert stopp;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi venter vår første sammen og jeg har en fra tidligere.
Vi er ferdige med barn etter dette. :) Skal vi ha flere blir det adopsjon :)
Jeg har også alltid drømt om å adoptere. Har alltid sett for meg en liten jente fra India, men er visst veldig vanskelig å adoptere derifra med mindre man har tilknyting dertil. Samboer deler ikke min drøm da, så blir nok ikke til det :(

Synes bare det er så fantastisk å kunne ta til seg barn når det finnes så mange som allerede er kommet til verden, uten noen å passe på seg.

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg har også alltid drømt om å adoptere. Har alltid sett for meg en liten jente fra India, men er visst veldig vanskelig å adoptere derifra med mindre man har tilknyting dertil. Samboer deler ikke min drøm da, så blir nok ikke til det :(

Synes bare det er så fantastisk å kunne ta til seg barn når det finnes så mange som allerede er kommet til verden, uten noen å passe på seg.

Da tenker vi ganske likt. :)
Jeg synes det er litt synd at det er så vanskelig å adoptere så mange gir opp og slår fra seg ideen. Og så vet man at det sitter millioner av barn som ønsker seg en familie. Det er en tung tanke og jeg husker første gang jeg hørte noen som brukte donor i sitt forsøk på å få barn. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke valgte å adoptere heller. Et barn er et barn og alle barn trenger noen.

Så fikk jeg vite at det var lettere å velge donor og håpe på unnfangelse enn det var å adoptere. :(
Jeg ble sjokkert. :(

Dette blir min første og sambo sin tredje gutt :) Det blir nok en til på oss etterhvert. Han vil gjerne være ferdig med å få barn når han er 30, og siden det passer fint for meg også (å få en til innen 3 år fra lille er født)- så blir det nok det :D

Vi har 4 og ønsker 5 :)(jeg hadde to fra før så har vi to sammen. Men de to eldste har ikke noe kontakt med faren)

Vi var vel enig i at 4 var nok men da jeg ble uplanlagt gravid og mista bare visste jeg at jeg ønsket sterkt en til. Mannen var ikke like enig så måtte overtale han litt men gikk 1 mnd tid så var han klar :)
Vi prøvde i 10pp, og min største frykt var at han skulle ombestemme seg før spira satt. Selv om han hele tiden garanterte meg at det ikke ble å skje.
Så denne babyen er et skikkelig bonusbarn ♡

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Vi venter nr.2 og får da en av hver(ikke at det egentlig spiller noen rolle, men), og har vel egentlig blitt enige om at det holder med disse to :) I allefall foreløbig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har 2. Venter vår 3 gutt:) dette blir siste.

Da tenker vi ganske likt. :)
Jeg synes det er litt synd at det er så vanskelig å adoptere så mange gir opp og slår fra seg ideen. Og så vet man at det sitter millioner av barn som ønsker seg en familie. Det er en tung tanke og jeg husker første gang jeg hørte noen som brukte donor i sitt forsøk på å få barn. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke valgte å adoptere heller. Et barn er et barn og alle barn trenger noen.

Så fikk jeg vite at det var lettere å velge donor og håpe på unnfangelse enn det var å adoptere. :(
Jeg ble sjokkert. :(

Når jeg var liten sa jeg alltid at jeg skulle ha tre barn. Føde et selv og adoptere to. Men det har jeg dessverre måtte gi opp.
For å få adoptere må man være fysisk og psykisk frisk. Så adopsjon får jeg ikke. Syns det er så synd at det skal være mye vanskeligere å få lov å ta vare på barn som trenger det enn å bare få sine egne. Jeg er frisk nok til å bære frem, føde og ta vare på egne barn. Men adoptere får jeg ikke.

Vi vet ikke hvor mange barn vi skal ha. Vi tar et i gangen. Dette er første for oss begge. Foreløpig er vi enig om å ta det som det kommer. Så får vi heller se om et år eller to.

Når jeg var liten sa jeg alltid at jeg skulle ha tre barn. Føde et selv og adoptere to. Men det har jeg dessverre måtte gi opp.
For å få adoptere må man være fysisk og psykisk frisk. Så adopsjon får jeg ikke. Syns det er så synd at det skal være mye vanskeligere å få lov å ta vare på barn som trenger det enn å bare få sine egne. Jeg er frisk nok til å bære frem, føde og ta vare på egne barn. Men adoptere får jeg ikke.

Vi vet ikke hvor mange barn vi skal ha. Vi tar et i gangen. Dette er første for oss begge. Foreløpig er vi enig om å ta det som det kommer. Så får vi heller se om et år eller to.

Ikke sant. Altså jeg ser ingen ting galt med "donorbarn", men jeg personlig ville heller adoptert om jeg hadde kunnet og det er jo helt utrolig at man regnes som "egnet" til å ta vare på egne barn, men ikke adoptere et som kanskje må leve sitt korte liv i en slum eller en krigsone for alt man vet.
Det er passe urettferdig. :/

Vi har en hver fra tidligere, dette blir vår første sammen. Tenker det holder med tre tilsammen, men vet aldri hvordan vi tenker om noen år :)

Vi venter vår tredje :) egentlig samkjørte på at dette er siste barnet :)

Jente 2010 & 2012 <3

Dette er min nr3, samboer sin nr2. Jeg har vel egentlig alltid sett for meg 4. Hater å gå gravid, men tror ikke jeg helt klarer si meg ferdig etter denne.. Føler meg ikke ferdig! Gjerne jeg ser annerledes på det når jeg har 3 gutter på 2,3 og 8 år :p sambo sier at han tar de han får, han har liten familie på sin side og det blir bare med den ene nevøen der. Så føler litt det er vårt oppdrag å lage en god gjeng da ;)

Tiden vil vise, men planen er, om vi er så heldige, at neste(og absolutt siste) kommer i 2017:)

Bare å henge i! ;)

Venter på årets Julegave<3

nr 2 på vei og det holder:)

22 uker <3

Går med nr2 nå, og vil mannen ha fler så får han finne seg ei anna dame :p

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Vi ønsket oss barn. Ikke no antall. Så kom en! Plutselig melder nr 2 sin ankomst. Og vi har fortsatt aldri pratet om antall. Vi er begge 26 år når nr 2 kommer. Så klarer ikke å si om det er stopp eller ikke, siden man er ung en stund til.
Vet bare ikke om jeg orker flere svangerskap :-s

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp