Hvor mange

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
barn har dere?
Og hvor mange ønsker dere?
Hvor går aldersgrensen for dere for barnestopp?
Og hvorfor dette antallet :P

Takk for svar <3

barn har dere? 2
Og hvor mange ønsker dere? 2
Hvor går aldersgrensen for dere for barnestopp? Vi gikk etter antall barn, ikke alder

Får jeg spørre hvorfor du lurer? De fleste som skriver "Takk for svar", skal ofte bruke svarene i en oppgave eller noe lignende.

Jeg er 29 år nå, har ett barn. Vil iallefall ha ett til, kanskje to. Min grense går foreløpig ved 35 år, så mulig jeg bare rekker en til, mtp at jeg ikke kan bli gravid før om et par år.

Vi har ett, og jeg er gravid med nr to. Ønsker kanskje nr 3, men det får vi se etter nr 2.

1.
Ønsket ingen da jeg ble gravid og hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg tatt abort.

Da jeg var på barneskole-alder hadde jeg bestemt at jeg skulle få tvillinger. Alt kommer vel an på alder og modenhet, vil jeg tro.

Har 2, og jeg vil ikke ha fler.  Min mann vil gjerne ha 1 til!!

Har aldri hatt noen ønske om antall barn, men da vi fikk førstemann ville jeg egentlig ikke ha flere men min mann fikk "overtalt" meg etter 2 år... 

Nå stopper min mann sin alder oss (= meg)  føler jeg, han er 46 år i år og skulle vi hatt en tredjemann ville jeg fått h*n med nokså tett på andremann (som blir 3 år i år)...

Jeg er selv i midten av 20 årene og sånn sett ung... Men blir ikke flere barn uansett!!

Jeg har to og har ønsket tre.
Jeg har alltid sagt at alle barn skal komme før jeg fyller 35 og er snart 36....

Men etter at jeg fikk nr 2 har vi egentlig bestemt at det aldri kommer flere selv om ønsket er der. Føler ikke at jeg har helse og krefter til enda et barn.

Kleo79 skrev:
Får jeg spørre hvorfor du lurer? De fleste som skriver "Takk for svar", skal ofte bruke svarene i en oppgave eller noe lignende.

Ingen spesiell grunn bare lurer, har 2 selv og usikker på hva jeg ønsker selv om
¨mannen sier at nok er nok :P Liker bare og takk for svar for de som svarer :P
Også høre andres tankegang :P

Jeg har hele tiden sagt at to er nok. Har to nå. Men nå begynner jeg faktisk å ønske meg en til. Er 30 år nå, så bør jo få opp farten hvis jeg skal ha en til. Vil ikke ha fler etter 32 .

Venter vårt 5 barn sammen. Har sagt jeg ikke skal ha mer barn etter fylte 30 år. Det rekker jeg, for er 4 år til jeg blir 30 år. Men dette er det siste barnet vi skal bære frem <3

Venter nr 3 og nå er det stopp

Har ett barn. Planen er foreløpig ett til om noen år. Vil helst være ferdig med å gå gravid til jeg er rundt 30, og regner med det skal gå greit da jeg er 23 nå:)
Men ting kan endre seg:)

Har to, ønsker en til.
Stopp for meg går etter nummer tre, eller senest ved 40 år.
Hvorfor, det vet jeg faktisk ikke.
Har bare fått det for meg at det er tre jeg skal ha :)

Vi har to, jeg ønsker to til, samboeren min sier egentlig at det holder med to :P 
Jeg venter på fast jobb, så da blir det iallefall en til :) 

Jeg ønsker "mange" barn, da jeg selv er vokst opp med to søsken, og tenker på fremtiden, den dagen vi foreldre dør og sånt, så slipper de å være alene med dette... I tillegg er det flott å ha søsken, og jeg er så heldig at både min søster og min bror fikk barn samtidig som meg selv, så her har ungene mine flere gjevngamle søskenbarn :D 

Mannen min er en del eldre enn meg, men selv vil jeg ikke ha barn etter 30 år. Er nå 24.

MissOddsteenOgMichee skrev:
barn har dere? 4
Og hvor mange ønsker dere? 4
Hvor går aldersgrensen for dere for barnestopp? 30
Og hvorfor dette antallet :P Jeg har vært mamma siden jeg var 17 år, så min grense gikk på at jeg skulle være ferdig med barn når jeg ble 30 (og det rakk jeg med 4mndr margin) :) 

Takk for svar <3

Vi har nettopp fått vår første. Både jeg og samboer er enige om at vi "bare" vil ha en til. Ønsker å få nr. 2 før jeg fyller 30. Er 23 nå så regner med at det skal gå helt fint :)

Back
Topp