Hvor mange

Har 3. Alltid kunne tenkt oss mange.. Men disse 3 kom så tett, at nå føler jeg meg ferdig :P

Er jo noen tanker om at det kuuuunne vært koselig med et par til når disse når skolealder, menne...akkurat NÅ føles ikke dét aktuelt akkurat..

Alder har jeg ikke tenkt over.. I mine yngre dager sa jeg 30, men jeg er jo snart der - og jeg er jo kjempeung enda!! 

Har 2 barn.
Ønsker meg 3.
35 år føler jeg er grensa for siste barn.
Hvorfor? Hærlighet, jeg skal ha energi til ungene og jeg vil gjerne se barnebarna mine :) Og jeg vil også være der når de går ut av skolen :p Også vil jeg ikke ha noe attpåklatt unge når de andre har passert 10-12 år for lengst. Men man vet jo aldri, det er i allefall slik jeg føler det nå.

MissOddsteenOgMichee skrev:
barn har dere?
Og hvor mange ønsker dere?
Hvor går aldersgrensen for dere for barnestopp?
Og hvorfor dette antallet :P

Takk for svar <3

Har ett barn på utsiden av magen som er 3 år, og ett på innsiden som kommer om 2-3 uker.
Jeg tenker at det holder med de to. Har alltid sagt at jeg ønsker meg to, og nå er jeg farlig nær! I tillegg er jeg straks 31 år, og hvis jeg skal vente et par, tre år med en tredjemann er jeg brått 35 innen den kommer. Jeg ønsker ikke å være småbarnsmor når jeg er over 40 år.

To er fint fordi da har de hverandre, i tykt og tynt. For oss har det aldri vært aktuelt å vurdere å få bare ett barn. Mannen sier han aller mest ønsker seg 3, men jeg er redd det blir med drømmen..

Vi har ett barn og ett på vei
Vi ønsker 2, maks 3.
Jeg skal ikke ha barn etter fylte 25år
2 fordi det passer veldig bra ift plass i bil, praktisk, økonomi etc. 25 år fordi jeg er 20år nå og når snart nr. 2. Vil ikke ha mange år imellom barna og vil heller ikke ha "småtroll" i mange hærrans år :-)

Vi har ett barn og ett på vei
Vi ønsker 2, maks 3.
Jeg skal ikke ha barn etter fylte 25år
2 fordi det passer veldig bra ift plass i bil, praktisk, økonomi etc. 25 år fordi jeg er 20år nå og når snart nr. 2. Vil ikke ha mange år imellom barna og vil heller ikke ha "småtroll" i mange hærrans år :-)

Har ett barn.
Ønsker meg to totalt.
Har ikke noen eksakt grense - egentlig hadde jeg "når Jr. begynner på skolen", men har slått det fra meg. Kan være jeg treffer drømmemannen i morgen, men bestemmer meg for at det er nok med Jr. Kan være jeg treffer drømmemannen når jeg er over 40, men vi bestemmer oss for å få en "løøøøvchild" da. Jeg tar det som det kommer - men hadde jeg ikke hatt Jr., så hadde den biologiske klokka DUNDRET nå!

Har alltid ønsket meg to barn, selv da jeg var yngre og ikke ønsket meg barn i det hele tatt. ;)
Vokste opp med et søsken selv, og for meg er det "idealfamilien" - to foreldre, to barn.
Man har to hender - en til hvert barn. :)

Forresten: Grensen for når man får barn, har flyttet seg i takt med at jeg ble eldre.
Jeg var ikke klar for barn før jeg ble 29-30 (fikk Jr. da jeg var 31), men hadde ingen planer om å vente lenger enn 34-35 med nr. 2. Nå er jeg 36, og er ikke så bastant lenger. :p

MissOddsteenOgMichee skrev:
barn har dere? 3
Og hvor mange ønsker dere? drømmen va alltid 2 menne 3 e fantastisk
Hvor går aldersgrensen for dere for barnestopp? 30, men e ferdig nå 27
Og hvorfor dette antallet :P rett å slett fordi nr 3 lurte seg t :p

Takk for svar <3

Back
Topp