Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen min tror meg ikke når jeg sier at mange bytter vogner opp til flere ganger per barn.
Han krever faste bevis, og derfor lurer jeg på om dere gidder å svare på hvor mange vogner dere har hatt per barn?[:D]
Har en kombivogn som jeg nesten aldri bruker lengre, og så en billig drittvogn som er en sånn vanlig sittevogn. Har ei paraplytralle og, men glemte den da jeg stemte..
Til hu eldste hadde vi duovogn, og så kjøpte vi en lettere sportsvogn når hu blei litt større. Og sa hadde vi en liten trille i tillegg.
Når lillesnuppa ble født, så kjøpte vi en søskenvogn. Solgte den etter hvert og har nå kjøpt en annen sportsvogn[:)]
Hadde to til snuppa. Nå har jeg hatt 3. Knøtta er 13 mnd. [8D] Har solgt en, da. Venter på å bli hentet. Så nå har jeg bare to og den ene er arv etter snuppa.
Vi har hatt 3 vogner og har to barn. Først en kombi vogn når vesla var baby, så solgte vi den til min gravide søster og kjøpte en lettere vogn. Også når jeg ble gravid igjen kjøpte vi en tvillingvogn.
Hehe, så godt å se at jeg hadde RETT!!![:D]
Årsaken til Den Store Vogn Diskusjonen mellom meg og min mann er at den gummien på håndtaket til vogna vår revna, og derfor vil jeg kjøpe nytt håndtak til vogna. Vi skal nemlig bruke vogna til nestemann også, og da vil jeg jo ha et godt håndtak... Min mann syns det er helt teit av meg, og jeg argumenterte med at han skulle bare være gla for at det kun var håndtaket jeg ville bytte, for mange kjøper flere vogner per barn...hihihi![:D]
Vi har ei Emmaljunga duo ( er det ikke det de heter, sånn med bag og sportsdel), som nå står i bhg, også har vi ei trille som vi bruker hjemme og ferier (som er lett å pakke sammen)
Hehe, til Endre hadde vi først bagvogn, så kjøpte jeg sportsvogn, og til slutt en sånn liten coop-trille.
Da vi fikk Eline kjøpte vi ei tvillingtrille, en liten basson-trille (fordi coop-trilla klikka) og til slutt en 3-hjuling[8D][:)] (Instep)
Så jeg har hatt, 6 vogner på 2 unger..[8D][8D][8D][8D] Men de små trillene kosta jo bare 200kr, var impulskjøp..[;)]
æsj så teit du er da som fikk meg til å telle etter[&:][:D]
Stemte mer enn 5..
Har bare et barn da, nr to som er på vei skal få bruke de vognene vi har nå, for jeg er fornøyd med alle sammen[:)]