HVOR MANGE VOGNER PER BARN??

Har kun 1 vogn, og har kun hatt den![;)]

men jeg har faktisk hatt samme diskusjonen med min mann! Skulle også skifte noe på vognen som min mann synst var unødvendig. Prøvde å forklare han at mange faktisk skifter vogn mange ganger eller har flere vogner samtidig, men det trodde han ikke mye på.
hihi..så tror jeg skal vise han denne tråden![;)]

har en koolstra vogn men har lyst å bytte den ut i en teutonia s3 (usikker på skrivemåten[&:]) hehe

Jeg har hatt samme kombivogn til mine 3 barn (og den ble kjøpt brukt til førstemann)[;)] Ser ikke noe videre fin ut, men utrolig god å trille. (Har jo ei slik paraplytralle i tillegg - og den er brukt til 2)

Vi har tre stk.Men bare en som er i bruk nå.
Har en silver cross,en quinney 3 xl og en simo sports trille.
Bruker quinney  selv,og låner vekk simoen til bror min.Men kommer til og gå over til simoen  til våren.Er for stor enda.
Bare quinney som er ny.De to andre er etter første mann.
Men har litt vogn dilla,så har til sammen hatt 5 stk.

Harr fire, men har bare to nå. Og har kun ett barn. Har funnet drømmevogna nå så mulig jeg beholder denne til nestemann og. OTH er den beste vogn ever[:)]

har 4 vogner[:D]

Jeg har bare ett barn, men jeg har hatt 5 vogner..

en simo kombi - som jeg har spart på til neste unge..
en reflex 3hjuling som jeg kjøpte til barnehagevogn (brukt), men som jeg ikke likte - så den solgte jeg videre etter en stund
en carena lieback paraplytrille som vi brukte som ferie/shoppingtrille forrige sommer og denne sommeren - solgte den nå da vi flytta
en teutonia s4 som jeg kjøpte brukt da simoen ble utsatt for museangrep (simoen er nå reparert, og ser ut som ny..), denne har vi nå som barnehagevogn
en simo sportsvogn som vi har liggende i bilen, til shopping og soving hjemme, slik at vi slipper å ta den andre med hjem fra barnehagen hele tiden...

Så vi har nå to hjemme og en på lager [:)]

Tull å kjøpe allskens varianter av vogner!

Om man har en combivogn (med sportsvogndel og baggdel) + etterhvert en enkel paraplytrille har man alt man trenger.

ORIGINAL: IdaJ86

Om man har en combivogn (med sportsvogndel og baggdel) + etterhvert en enkel paraplytrille har man alt man trenger.

er ikke det opp til hver enkelt å avgjøre da?

Æ kryssa av 2... Men vi har 3 vogner...
De to minste har ei felles søskenvogn også har de en hver sin trille...

ORIGINAL: Dollface™

Kjære vene..
Selvfølgelig er det det, men jeg må da få lov å si min mening, eller hur?

Pokker.. jeg trykte feil.. Trykte på 2 men var meningen å trykke 3. Christell har sin 3vogn nå. Vi har kjøpt nr 4 men det er tvilling vogn så det teller ikke. [:D] Så nå har vi 2 enkelt vogner og 1 tvillingvogn. Solgt den ene vognen som var kombi vogn.

ORIGINAL: Dollface™

Kjære vene..
Selvfølgelig er det det, men jeg må da få lov å si min mening, eller hur?

Har ikke sagt at du ikke fikk si din mening.. jeg spurte om ikke det var opp til hver enkelt å avgjøre..

ORIGINAL: *cookie*

vi har hatt 3 vogner til snuppa[:)]

Vet du, jeg tror det holder med duo-vogna til mi jente. Det kan tenkes at jeg må invistere i søskenvogn om jeg og sambo bestemmer oss for å prøve på en til om ikke så lenge, men ikke ellers. Ser ikke poenget i flere da sportsdelen til vogna vår har god plass.

Har  hatt bagvognen,sportsvognen og en sånn liten trille til å bruke på senteret eller noe.

Har det samme problemet med min sambo[8D]

Har 3 [:)] Ei kombivogn som vi brukte til han var ca. 10 mnd, då kjøpte eg trille. Itillegg har eg arva ei trille. Men har ikkje brukt meir enn ca. 3000 på alle vognene eg har [:D]

men nå er han kun 6 uker så det kan jo forandre seg ganske fort...har tenkt å kjøpe ny vogn/trille til sommeren

Back
Topp