hvor mange vogner har dere?

ehhhh....vel blir aldri fornøyd jeg...har 6 vogner[8|]
Basson roma(er tilsalgs på finn.no)Carena freerider(tenkte å selge den til høsten), Carena easy(med til syden), gammel simo sportsvogn(sovevogn til størstemann til syden..skal ikke med hjem fra syden..), Reflex søskenvogn(selges på høsten håper jeg..) paraplytrille fra babytravel(står hos mamma..)

Har lyst å bare ha en vogn til Kian, men finner ikke en som har alt altså[:'(]

ORIGINAL: MammateTheo06_Kian08

Basson roma(er tilsalgs på finn.no)Carena freerider(tenkte å selge den til høsten), Carena easy(med til syden), gammel simo sportsvogn(sovevogn til størstemann til syden..skal ikke med hjem fra syden..), Reflex søskenvogn(selges på høsten håper jeg..) paraplytrille fra babytravel(står hos mamma..)

Bugabooen har alt [8D]

har 2.. simo kombi og emmaljunga scooter.. men etter scootern kom i hus har jeg ikke rørt simo'n.. elsker scootern min[:D]

Vi har to...
Emmaljunga Edge Duo og Quinny Speedi-

Fornøyd med begge to...

En skikkelig vogn; Simo duo, og en reisetrille; MacLaren quest

Veldig fornøyd med begge til hvert sitt bruk [:D]

Har per dags dato 5 vogner. 1 teutonia mistral, 1 teutonia team alu s4 tvillingvogn, 1 brio sportsvogn i barnehagen til storebror, 1 brio sportsvogn på campinga og 1 simo kombi på campinga.

Har også hatt teutonia spirit s4, brio kombi, emmaljunga city cross, carena easy og en annen jalla trille..
Så på nå 2 1/2 år er jeg på min 10ende vogn, og stadig på utkikk[8D]

Vi har ei Brio kombivogn, den brukes stort sett til soving. Ei joggevogn, Casual Play, som vi har fått, den har vi begynt å bruke litt nå, når vi går ute på tur og han er våken [:)] Syns ikke han sitter noe særlig bra i sportsdelen til Briovogna enda, men vil gjerne bruke den etter hvert, da han kan sitte bakovervendt i den, så vi ser hvordan han har det og kan kommunisere mer...
Ja, og så har vi en Carena paraply-trille, men den har vi ikke prøvd enda.

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: MammateTheo06_Kian08

Bugabooen har alt [8D]

Er det bra på vinterføre? og Lun om vinteren?

Back
Topp