hvor mange vogner har dere?

Tutta

Elsker forumet
har to vi. simo kombi og teutonia spirit..[:)]
elsker begge to og har dårlig samvittighet for at jeg ikke har brukt dem mer hehe. flere som føler det slik?
kjøpte mykbag til teutonian, men har nesten ikke brukt den jo, å nå er hun altfor stor til å bruke den pga at hun vil opp. simoen brukes nå til å sove i, der passer baggen enda og føler hun sover bedre i den..er jo madrass og greier oppi.... men som sportsvogn er den tung og klumpete. så der brukes nok teutonian ja [;)] men simoen kommer til å funke som sovevogn i bhg, og har jo god plass til voksien[;)]  likevel har jeg lyst på nye vogner, er så glad i å se på vogner tralalalalala :)) 

Jeg har to vogner og ei trille.

Ei sportsvogn som jeg bruker ca alltid, og ei dobbel carena som bor i boden.. Den skal ei venninne overta, så da har jeg egentlig bare sportsvogna, og trilla til ferier og sånn

Kun en <3 Bugaboo Cameleon.

Mulig jeg kjøper en sportstrille når vi skal til syden i september. Men ene og alene fordi jeg ikke vil ta med en vogn til 10.000kr på fly.

Ellers kommer jeg til å fortsette med buggisen min, og ville ikke bytta den ut med noe :D

ORIGINAL: Mamman til Kiera

Kun en <3 Bugaboo Cameleon.

Mulig jeg kjøper en sportstrille når vi skal til syden i september. Men ene og alene fordi jeg ikke vil ta med en vogn til 10.000kr på fly.

Ellers kommer jeg til å fortsette med buggisen min, og ville ikke bytta den ut med noe :D

Samme her [:)] bare at jeg allerede har kjøpt en sportstrille som ligger i leiligheten i Tyrkia. Så slipper jeg å drasse vogn med frem og tilbake.

Føler at det stortsett bare er vi Bugaboo damer som klarer oss med den ene vognen [8D]

Jeg har bugaboo og en carena easy tralle etter storesøster. Bruker tralla når vi er på stranda. Vil ikke ha sand i buggisen[8D][:D]

3..[8D] en  50 talls vogn som han sover i siden bag delen er så stor, 1 tfk tvilling vogn til når jeg har med begge to og bugabooen til alt annet [:D]

vi har to.
en edge duo og en carena

Vi har bare en vogn, en duovogn, brio sing. Klarer oss fint med bare den. Har ikke byttet til sportsvogndelen enda, for hun sitter jo ikke selv enda og da begrenser jeg det mest mulig. Har kjøpt seler til bagen, for hun snur seg jo hele tida. Bagdelen er fortsatt stor nok, veldig bra strl. på den syns jeg. Har vært veldig fornøyd med vogna, selv om den kunne vært lunere om vinteren. Veldig lett og grei vogn, syns jeg!
Ellers bruker jeg vogn mindre nå fordi jeg bærer henne en del, det er det hun liker best!

En sports vogn, en trille og en jogge trille. 

En Carena tvillingvogn, en gt sport, en briovogn med sportsdel fra 2006 og en brioHappy hard bag.
Har lagt ut brio'n for salg nå.

Har brio happy duo, han bruker sportsvogndelen nå, og en carena lieback lux som er til shopping og reiser (der jeg ikke gidder å ta med store vogna, siden den tar så stor plass i bilen..)

Vi har 3. Simo kombi, som vi brukte i hele vinter, kjempefornøyd med den da, men nå er den altfor stor og tung synes jeg. Også kjøpte vi Teutonia Timmy nå, på salg i sverige. Sååå fornøyd med den!! [:)] Og i tillegg er den jo rosa. [:D] Kjøpte også en Carena easy på salg i våres...men vet ikke helt hva jeg skal med den..hehe..

2, en basson roma vogn, som jeg knapt bruker lenger, men er så glad i at jeg ikke vil selge..
Så har jeg simo reisetrilla som jeg alltid bruker. ELSKER DEN![;)]

vi har 2... en simo kombi og en creeps trille [:D]

bruker bare trilla når vi er på handletur, og simo når vi går tur [:)]

ORIGINAL: Lone_mor

jeg har 2.. emmaljunga vogna som jeg bruker på trilleturer, soving og slikt, og ei billig trille fra jysk (som faktisk ikke er så ille) som jeg har liggende i bilen til byturer og sentershopping [:)]

Er så lei av å drasse med den store vogna, av med hjulene for å få den i bilen..

De har to på jysk, hvilken er det du har? Trenger en billigvogn på tur og kanskje i barnehagen til høsten..Egner den seg til det og kan de ligge i den? Jeg har teutonia mistral, og den veier jo ikke noe mer enn de trillene, så er litt usikker pm jeg skal gidde å reise avgårde på jysk... (er et lite stykke)

2 stk... emmaljunga og carena trille[:)]

Jeg har 4. En brio kombi, en emmaljunga edge duo, en carena easy og en carena paraplytrille. Til lillesøster bruker jeg emmaljunga vogna (bytta til sportsdel i dag) og carenaen. Carena er jo kjekk til reiser og shopping [:)] Hadde brio kombi til storesøster, ikke brukt den nå.. Men skal ha sportsdelen som barnehagevogn til lillesøster. Og paraplytrilla kjøpte jeg også til storesøster, den blir vel brukt på reiser etterhvert...

1.
Simo Duo- Passer til enhver situasjon. Jeg vil ikke ha noe annen vogn[:)]

Men om vi skal ut å fly, så kjøper vi nok en billig dritt. Jeg vil ikke ødelegge den nydelige vogna vår[:)]

jeg har 2 brio happy duo og carena partytrille jeg kjøpte partytrilla til vi skal til syden. ellers hadde jeg ikke kjøpt en til.

Kun en vogn. Har simo duo, er kjempefornøyd med den, bruker den masse, triller lange turer hver dag.[:D] Kommer ikke til å kjøpe noe annen vogn med det første. 

Back
Topp