Hvor mange vet om Aprilbabyen?

Spent på hva han sier denne gangen [emoji14] han har vært udregelig tidligere, så denne gangen skal jeg ta opp samtalen...
Uff, går han er greiere denne gangen da [emoji173]
 
Uff, går han er greiere denne gangen da [emoji173]
Gikk greit å si det over tlf. Han tør vel kanskje ikke å si så mye, etter de spydighetene han kom med da lillebror døde...
Avtalte at jeg kommer etter legetimen på mandag, for da kan vi fylle ut søknaden også. Om jeg skal jobbe under graviditeten, må det garanteres at limet ikke blir brukt når jeg er på jobb. Og det kan være vanskelig
 
Gikk greit å si det over tlf. Han tør vel kanskje ikke å si så mye, etter de spydighetene han kom med da lillebror døde...
Avtalte at jeg kommer etter legetimen på mandag, for da kan vi fylle ut søknaden også. Om jeg skal jobbe under graviditeten, må det garanteres at limet ikke blir brukt når jeg er på jobb. Og det kan være vanskelig
Bra at det gikk bra da [emoji173]
Håper det går bra å jobbe litt da, og sett limet ikke blir brukt når du er der [emoji4]
 
Her er det kun jeg og samboeren som vet om det, kommer ikke til å si det til kommende besteforeldre og tanter/onkler før det har gått en stund[emoji5]
 
Back
Topp