Hvor mange vet om Aprilbabyen?

Katrine92

Glad i forumet
Julimammaer 2016
*Aprilbaby 2018*
Har dere fortalt det til flere, eller bare pappaen? :)

Jeg har jo tatt litt av og fortalt det til mamma og fire venninner :p Men er ikke redd for at noen av de sier det videre og om jeg mister hadde de fått vite det uansett ..
 
Her er det kun meg og mannen som vet:) vi fortalte det til foreldrene våre med en gang sist, men denne gang vil vi hode det litt hemmelig <3
 
Kun meg og gubben så vet om det her også :) Kjenner det kribler etter å fortelle det, men vi ønsker begge å vente til de første 12 ukene er gått :)
 
Hadde lyst til å vente med å fortelle foreldrene våre til 12 uker, men måtte si det til mamma pga. en festival vi skulle på :p Og nå har jeg dårlig samvittighet for at hun vet og ikke de tre andre foreldrene våre
 
Her vet ingen utenom oss 2, kommer til å vente til uke 12. Foreldrene mine skal ha 60 årslag neste helg men heldigvis må jeg kjøre dit og hjem så ingen alkohol her [emoji6]
 
Her er det gubben så vil at vi skal vente, mens jeg selv klør i fingrene etter å fortelle det iallefall til mamma [emoji12] så for se hvor lenge jeg klarer å styre meg [emoji6]
 
Jeg skal være sammen med søsteren min i to uker i strekk omtrent, så jeg har fortalt det til henne. Hun kommer til å skjønne det uansett når kvalmen setter inn.. [emoji6] Sist fortalte vi det ikke til noen, og jeg syntes det var litt tungt da vi oppdaget MAen.. Da trengte jeg noen å snakke med..
 
Bare jeg og mannen. Det klør nok mer hos han for å si det til noen, enn hos meg faktisk. Vil holde det til uke12 denne gangen. Men får se [emoji18]
 
Kun vi to som vet det her. Vi fortalte det tidlig til foreldrene våre sist, og er veldig enig i at denne gangen skal vi vente til det er gått 12 uker vertfall [emoji6]
Kommer til å fortelle det til bestevenninna mi ila uka da vi er veldig nære, og skal på konsert sammen til helga.
 
Kun meg og mannen, og slik skal det være en stund så langt det lar seg gjøre [emoji4]
 
Siden vi var på ferie med søsteren min da vi fikk positiv test, fortalte vi det til henne samme dag som vi selv fant det ut.

Det er store avstander i vår familie, og siden mine foreldre kommer på planlagt besøk om to uker, har vi tenkt å fortelle det til dem da, selv om vi bare er ca 7 uker på vei da. Jeg synes det er veldig greit at de vet om det, også i tilfelle det skulle skje noe.

Venner og andre enn familie venter vi nok med til nærmere 12 uker [emoji4]
 
Mange som er flinke til å halde tett her [emoji4] Eg har fortalt det til tre venninner, (ei av dei ventar mars-barn) og til mine foreldre sidan vi var hos dei i ferien og dei visste at vi har prøvd ein stund. Han vil vente med sine foreldre, men eg gler meg sånn til at dei også skal få vite :)
Godt å dele det med folk eg stoler på og som skjønner kor stort det er for oss. Vil ikkje seie det til den større omgangskretsen før om lenge, men vi får sjå korleis det går [emoji850][emoji39]
 
Meg og mannen, og kommende besteforeldre vet om hva som skjer. Kommene onkler får vite etterhvert, og venner og resten av familie fra uke 12 [emoji4]
 
Mannen, meg og de på legekontoret. Må vel ringe sjefen så snart jeg får svar på blodprøve
 
Hvorfor ringe sjefen så fort? Om jeg får spørre [emoji52]
Fordi vi bruker løsemidler på jobb, så jeg får ikke jobbe der.
Var hos vikarlege i dag som skrev sykemld til meg, og ny time med fastlegen til mandag. Så skal han vel søke svangerskapspenger.
 
Fordi vi bruker løsemidler på jobb, så jeg får ikke jobbe der.
Var hos vikarlege i dag som skrev sykemld til meg, og ny time med fastlegen til mandag. Så skal han vel søke svangerskapspenger.
Ahhh, da så [emoji4] da er det lurt [emoji4]
 
Ahhh, da så [emoji4] da er det lurt [emoji4]
Spent på hva han sier denne gangen [emoji14] han har vært udregelig tidligere, så denne gangen skal jeg ta opp samtalen...
 
Back
Topp