Hvor mange vet at du er gravid?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Jeg har bare fortalt det til broren min. [emoji4] Venter med å si det til de andre til etter legetime i uke12.
 
Bare mine foreldre. Mamma hadde vel egentlig skjønt det allerede. 1 venninne har nok også skjønt det, men jeg har ikke bekreftet det.
 
Er 6+4 har selvsagt sagt det til sambon [emoji6] besteveninna og søstra. Vil vente til etter uke 12 med å si det til resten. ( hvis jeg klarer å holde [emoji105] [emoji23]
 
Vi har sagt det til hans foreldre, mamma og kjæresten, min lillebror og hans søster og mann [emoji5]️ og til begge mine sjefer
 
Er 7+4 og så langt vet samboer, to av mine beste venninner + svigefar som just hadde bursdag. har sååå lyst til å fortelle min søster og mor! men vil til etter legebesøk og se at alt er bra først... tror jeg klarer å vente til etter det. kanskje bestille legetime snart da. Tror en kompis har skjønt det, pga min nylig elsk på eplemost i sosiale sammenhenger... [emoji28]
 
Samboer og tre venninner av meg vet:) Jeg skal på ny TUL i morgen, er da 10+6. Tipper vi kommer til å fortelle det til familie rundt uke 12.
 
Hmmm... gubben selvfølgelig. To venninner. Kusina mi. Ei på jobb. Og sjefen.
Skal si det til svigermor på torsdag - hun har begynt å lure på hvorfor jeg er sykemeldt. Men vil innom jordmor først for sikkerhets skyld [emoji85]
 
Lurer heller på hvem som ikke vet det :p Fortalt til mine foreldre og bror, svigers og svigerinne, Seks vennepar, en venninne :wacky: Lurer på å fortelle til en på jobb og sjefen i nærmeste fremtid da bekkenet allerede begynner å skrante, og det kan være kjekt med litt tilrettelegging..
 
  • Liker
Reactions: TS
Fortelt det til foreldre og alle søsken på begge sider, og partnerne deres. Sagt det til sjefen og ei på jobb, og ei venninne Ellers skal vi vente til uke 12 med alle andre. Men frykter at alle på jobb allerede har skjønt det, for føler jeg er helt borte når jeg er på jobb.
 
Mamma, svigermor, broren min, et vennepar og sjefen på jobben har fått vite det. :)
Sjefen ville jeg egentlig vente lengst mulig med å fortelle, men så klarte jeg å få skikkelig bekkenløsning og ble da sykemeldt i to uker. Da følte jeg at han ville skjønne tegninga hvis jeg ikke hadde fortalt det, så da sa jeg likså greit det.
 
To venninner, søster, og mann, såklart! Legen har anbefalt meg å vente til uke 12 med å si det til sjefen, men føler det beg å synes ganske godt nå, så er litt usikker. Gleder meg veldig til å si det til mamma, men siden jeg ikke ser henne før uke 12, er det ikke like naturlig å si det. Morsommere å si det når jeg kan se reaksjonen «live». :)
 
Back
Topp