Hvor mange vet at du er gravid?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har du fortalt det til mange? :) Er det noen som har skjønt det selv? ;)
 
Hm..begynner å bli en del.
Sjefen og mine to kolleger, min søster, tante, svigermor, mormor, svigerfar, mannens mormor, svigerinne. Ja, begynner som sagt å bli en del, men sånn er det når man ikke vil lyve om hvorfor man ikke jobber ;) [emoji14]
 
Jeg har fortalt det til ei venninne, mannen har fortalt det til en kompis og brødrene sine(og jeg antar alle disse har fortalt til sine partnere) [emoji85]
 
Bare samboer [emoji4] vil fortelle det til ei venninne men hu har nylig mistet så vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram der.
 
Bare samboer [emoji4] vil fortelle det til ei venninne men hu har nylig mistet så vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram der.
Tror det beste er å bare si det[emoji173]
 
Hele familien og bestevenninna mi[emoji846]
 
Her vet nok endel om det, svigermor, tre av mine søsken, noen få venninner, sjefen og en av ungene. Resten må vente til hvordan det går på ul.
 
Bare svigerforeldrene mine enda. Skal fortelle det til foreldrene mine i morgen :) Også skal resten av familie få vite det om et par uker, er bare 7+2 enda, så synes det er litt tidlig.. Men begynner å bli vanskelig å lyve om hvorfor jeg er sykmeldt
 
Vi fortalte i går til begge familiene og jeg til min beste venn (som jeg har hatt siden 7år, så familie hun og).
Har jo allerede fortalt sjefen pga tilrettelegging. Var så godt å få sagt det og se reaksjonene. Alle ble helt i hundre. I tillegg er det første barnebarn i begge familier, så blir ekstra spesielt[emoji4]
 
Min nærmeste familie og noen få venninner vet det her [emoji4] var så godt å endelig kunne si at jeg er gravid, og ikke trenge å si at jeg var gravid, men mistet igjen!
 
Har fortalt det til foreldre og søsken. Både meg og mannen sine. I tillegg vet sjefen og mine nærmeste kolleger det. De vet at vi har prøvd lenge og nå ble jeg også delvis sykemeldt
 
Skal fortelle foreldra våre i dag [emoji33]
 
Foreldre og noen venninner ☺️ Et par venninner og min bror har skjønt det. Jeg snuste en del før graviditeten så de la merke til at jeg plutselig ikke gjorde det lenger.
 
Samboeren min, søstrene mine å et par kollegaer:) en venninne og en kollega har skjønt det selv, og vurderer å fortelle det til sjefen på mandag:)
 
Back
Topp